کشف راز صحنه سرقت مسلحانه در فسا

۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۸:۳۹:۳۵
کد خبر: ۷۳۵۰۳۰
کشف راز صحنه سرقت مسلحانه در فسا
فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: فرد شیادی که با صحنه سازی سرقت مسلحانه قصد داشت مقدار بیش از 4 کیلوگرم طلا امانتی را تصاحب و متواری شود، با دقت نظر پلیس به دام افتاد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،سرهنگ "فرج رستمی"اظهارداشت: در پی اعلام ماموران انتظامی پاسگاه "نوبندگان" مبنی بر رها شدن یک دستگاه خودرو ریو با آثار اصابت گلوله در نقاطی از آن، رسیدگی به موضوع و پیدایش راننده به صورت ویژه در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فسا قرار گرفت.
وی ادامه داد: پس از بررسی صحنه و آثار بجا مانده و همچنین شناسایی راننده خودرو که طلافروش سیار بوده و مقدار بیش از 4 کیلوگرم طلای امانتی به قصد فروش در شهرستان های جنوبی همراه داشته است، احتمال سرقت مسلحانه طلا و قتل راننده توسط افراد ناشناس را گواهی می داد.
فرمانده انتظامی فسا تصریح کرد: افسران آگاهی با بهره گیری از توانمندی پلیس و تجربه خدمتی در هر قدم از اقدامات خود به ساختگی بودن صحنه سرقت یقین پیدا کردند.
وی اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات تخصصی، کارآگاهان راز سرقت مسلحانه را کشف و موفق به شناسایی مخفیگاه راننده در یکی از استان های مرزی شدند که قصد داشت با صحنه سازی و فریب پلیس، طلا را که متعلق به همکارش بوده تصاحب و غیرمجاز از کشور خارج شود.
سرهنگ رستمی خاطر نشان کرد: اکیپی از زبده ترین افسران آگاهی فسا پس از اخذ نیابت قضائی به استان محل اختفای متهم اعزام و پس از 3 روز اقدامات پلیسی فشرده و مراقبت های شبانه روزی، متهم را در عملیات غافلگیرانه با 4 کیلو و 190گرم طلا دستگیر کردند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه دو نفر از همدستان متهم نیز دستگیر شدند، افزود: طلای مکشوفه به صاحبش تحویل و متهمین با پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی رتحویل مراجع قضائی شدند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز