معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس:

امنیت موجود در جامعه ویژگی منحصر به‌فرد در ایران است

۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۰۳:۲۷
کد خبر: ۷۳۶۱۳۰
امنیت موجود در جامعه ویژگی منحصر به‌فرد در ایران است
معاون سیاسی استانداری فارس باتاکید براینکه، در شرایط دشوار امروز، امنیت موجود در جامعه یک ویژگی منحصر به‌فرد در ایران است، گفت: امروز سربازان برای تامین و حفظ امنیت این سرزمین شب و روز ندارند؛ نه اینکه کاستی وجود نداشته باشد، اما همه از تمام توان برای حفظ امنیت استفاده می‌کنند.
به گزارش خبرنگار برنا از فارس، هادی پژوهش جهرمی در نشست با مدیران رسانه های استان  با اشاره به اینکه تامین و حفظ امنیت مردم وظیفه‌ی نظام و دولت محسوب می‌شود، اظهارداشت:  امنیت یک نعمت بزرگ برای هر کشوری  است و  باید این امنیت را به شکلی برجسته به جامعه منعکس کرد.
وی مشکلات امروز جامعه را  انباشت مسائل گذشته  دانست و تاکید  کرد:  کاستی‌ها و مشکلات و دشواری‌ها در بخش‌های مختلف وجود دارد  اما ما  به آینده و پشت سر گذشتن شرایط کنونی امید کامل داریم.
لزوم همفکری و همکاری رسانه ها برای مقابله با دشمنان
معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس سپس به همراهی، همکاری و  همفکری اصحاب رسانه برای عدم غالب شدن جو روانی مورد نظر دشمنان نظام اسلامی در شرایط فعلی جامعه  اشاره کرد و افزود: آمریکا نیازی به جنگ فیزیکی با ایران ندارد بلکه با جنگ روانی و دامن‌زدن به نارضایتی‌های اجتماعی و اقتصادی می‌تواند جامعه را از درون بپاشد و به همین دلیل رسانه ها باید امید را درجامعه تزریق کنند.
 پژوهش جهرمی با تاکید براینکه  مدیران و مسئولان نباید مقهور شرایط کنونی شوند گفت:  شرایط دشوار کنونی را می‌توان و باید با همراهی و همدلی و تدبیر، مانند شرایط دشوار دوره‌های گذشته، پشت سر گذاشت.
وی در ادامه به ضرورت همراهی و همفکری رسانه‌ها و تمام دلسوزان نظام و انقلاب اشاره کرد و ابرازداشت:  برای کمک به مدیران با هدف ممانعت از غالب شدن جو روانی ایجاد شده در جامعه،  قطعا رسانه‌ها و مدیران رسانه‌ها  تاثیرگذار هستند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز