دستگیری سارقان منزل و کشف ۵۰ میلیارد ریال اموال مسروقه

۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۷:۳۵:۴۴
کد خبر: ۷۳۶۷۹۹
دستگیری سارقان منزل و کشف ۵۰ میلیارد ریال اموال مسروقه
فرمانده انتظامی استان از دستگیری باند سارقان منزل و کشف 50 میلیارد ریال اموال مسروقه در شهرستان پاسارگاد خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، سردار "احمدعلی گودرزی" اظهارداشت:در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در یکی از روستاهای شهرستان پاسارگاد، تلاش برای شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از تحقیقات فنی و تخصصی مطلع شدند سارقان پس از انجام عمل مجرمانه متواری و در یکی از محله های شیراز مخفی شده اند.
سردار گودرزی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان پاسارگاد پس از اخذ نیابت قضائی موفق شدند اعضای این باند حرفه ای منزل را در شیراز شناسایی و در یک عملیات منسجم و ضربتی هر 4 نفر سارق را دستگیر کنند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند، عنوان داشت: در بازرسی از منزل این سارقان حرفه ای، اموالی مسروقه از قبیل 250گرم طلا، 60فقره چک، 2 فقره دسته چک، یک جلد سند کارخانه، 4 جلد سند منزل و 4 جلد سند مغازه، 50 عدد سفته مشتری و 3 عدد سند خودرو کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه ارزش اموال مسروقه بیش از 50 میلیارد ریال برآورده شده است، از شهروندان خواست: برای اطمینان بیشتر در پیشگیری از سرقت منزل، بر روی دیوارها، کلیه پنجره ها و نقاط قابل نفوذ مانند نورگیر، پاسیو و ...حفاظ محکم و مقاوم نصب کنید.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز