رئیس هیئت وزنه برداری استان فارس:

شاورما فارس بر سکوی سوم مسابقات قهرمانی وزنه برداری بانوان کشور ایستاد

۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۸:۰۲:۴۲
کد خبر: ۷۳۷۵۶۴
شاورما فارس بر سکوی سوم مسابقات قهرمانی وزنه برداری بانوان کشور ایستاد
رئیس هیئت وزنه برداری استان فارس گفت: تیم شاورما نماینده فارس در اولین مسابقات قهرمانی وزنه برداری بانوان کشور به میزبانی مشهد مقدس بر سکوی سوم بعد از استان های گیلان و خراسان رضوی ایستاد.
علی رهائی  در گفتگو با خبرنگار برنا از فارس،با تبریک به جامعه ورزش و خانواده بزرگ وزنه برداری استان فارس ، اظهار داشت : اولین دوره از مسابقات قهرمانی وزنه برداری بانوان کشور از دهم لغایت چهاردهم مرداد ماه سال جاری با میزبانی شایسته هیئت وزنه برداری استان خراسان رضوی در مشهد مقدس در سطح بالایی برگزار شد.
وی با تقدیر از عملکرد بانوان وزنه بردار فارس به همراه کادر مدیریتی و مربیگری ، افزود : بانوان وزنه بردار فارس از سال گذشته با حداقل امکانات فعالیت خود را آغاز کردند که خوشبختانه حمایت های همه جانبه حیدر علی کامیاب مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان به همراه معاونت ورزش های قهرمانی دکتر سالاری و مجموعه همکارانشان در آن اداره کل راه را برای بهتر شدن ادامه فعالیت بانوان هموار کرد.
رئیس هیئت وزنه برداری استان فارس خاطر نشان کرد : اتحاد، همدلی و تعصب وزنه برداران بانوان فارس برای ارتقاء وضع موجود مثال زدنی است که همه این عوامل باعث شد در بین 19 استان کشور افتخارآفرینان وزنه برداری بانوان فارس با دو مدال طلا، دو نقره و یک برنز در مجموع بر سکوی سوم مسابقات بزرگسالان بایستند.
رهائی ضمن تقدیر و تشکر از جواد اطمانی مدیریت شعب شاورما به پاس حمایت از ورزش جذاب ، پرطرفدار و المپیکی وزنه برداری ، اضافه کرد : البته کسب مدال های رنگارنگ محدود به بزرگسالان نبود و فارس توانست یک طلا و یک برنز در رده سنی نوجوانان و یک نقره نیز در یک ضرب در رده جوانان کسب نماید که جا دارد ضمن تشکر از زحمتکشان و اعضاء تیم به قهرمانان اعزامی و خانواده محترمشان نیز تبریک بگویم.
وی خاطر نشان کرد: در این رقابت ها  فاطمه نظرى، نیوشا مرادى ، فاطمه یوسفى  مدال  طلا را کسب کردند، مریم زارع ، فاطمه قدمى و فاطمه زار عنوان دوم را قدست آوردند و الهام قیصر، نگین میهمان نواز  سوم شدند.
 رئیس هیئت وزنه برداری استان فارس یادآور شد:  سپیده رجبى و بیتا اصغرى به عنوان مربی و   پوران ندایى نایب رئیس پرتلاش بانوان هیئت وزنه برداری فارس  به عنوان سرپرست دراین رقابت ها تیم فارس را همراهی کردند.
رهایی  در ادامه بیان کرد:  دکتر علی مرادی رئیس محترم فدراسیون وزنه بردارى جمهورى اسلامى ایران  نیز در پیامی کسب عناوین برتر مسابقات قهرمانی وزنه برداری بانوان کشور به استان های دارای مقام  را تبریک گفتند  و این موقیت را حاصل مدیریت توانمند  رئیس هیئت وزنه برداری استان فارس و سایر همکارانتان این هیات در استان دانست.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز