توقیف تریلر با ۸ میلیارد کالای قاچاق

۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۷:۲۸:۴۴
کد خبر: ۷۴۰۵۰۳
توقیف تریلر با ۸ میلیارد کالای قاچاق
فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان مرودشت، کامیون حامل 19هزار و 828 قلم لوازم آرایشی به ارزش 8 میلیارد ریال توقیف شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،سردار "احمدعلی گودرزی" اظهارداشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس آگاهی شهرستان از تردد یک دستگاه تریلر حامل کالای قاچاق مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
سردار گودرزی افزود: ماموران با انجام ایست و بازرسی های نامحسوس در محورهای مواصلاتی، خودرو مورد نظر را در محور شیراز-اصفهان" شناسایی و متوقف کردند.
وی افزود: ماموران موفق شدند در بازرسی از این کامیون، 19هزار و 828 قلم لوازم آرایشی قاچاق و فاقد هرگونه مدارک گمرکی و قانونی کشف کنند.
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این راستا یک نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: ارزش ریالی این محموله 8 میلیارد ریال برآورد شده است.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس استان فارس قرار دارد، از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز