دستگیری کلاهبردار معافیت سربازی در شیراز

۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۷:۲۶:۲۴
کد خبر: ۷۴۱۶۷۳
دستگیری کلاهبردار معافیت سربازی در شیراز
رئیس پلیس اگاهی استان گفت: فردی که با اقدامات متقلبانه، مشمولان غایب خدمت نظام وظیفه را فریب داده و از آن ها کلاهبرداری می کرده است در عملیات پلیس آگاهی دستگیر شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،سرهنگ "فرج شجاعی" اظهارداشت: در پی شکایت چند نفر از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری به بهانه اخذ کارت پایان خدمت برای آن ها، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
سرهنگ شجاعی تصریح کرد: ماموران در بررسی های اولیه مطلع شدند که متهم با اغفال و انجام اعمال متقلبانه و با ادعای نفوذ در مراجع قضائی و انتظامی و به انگیزه اخذ کارت معافیت سربازی، مبلغ 590 میلیون ریال از 4 شهروند کلاهبرداری کرده است.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی بلافاصله فعالیت های تخصصی و اقدامات پلیسی خود را به کار گرفته و توانستند متهم را در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر کنند.
رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه متهم دارای سوابق کیفری نیز می باشد، عنوان داشت: پس از تشکیل پرونده متهم تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد.
سرهنگ شجاعی با هشدار به شهروندان تاکید کرد: توصیه پلیس به مشمولان این است که به جای اعتماد به اینگونه افراد به خدمت نظام وظیفه رفته و یا برای دریافت کارت معافیت از راه های قانونی پیگیری کنند و هرگز فریب افرادی که خود را صاحب نفوذ در دستگاه های دولتی معرفی می کنند را نخورند.
نظر شما