پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان فارس به مناسبت هفته ازدواج

۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۷:۴۳:۰۷
کد خبر: ۷۴۱۶۷۶
پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان فارس به مناسبت هفته ازدواج
همزمان با سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س)، و هفته ازدواج، مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس پیام تبریک صادر کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ، متن پیام حیدر علی کامیاب کلانتری بدین شرح است: اول ذی الحجه سالروز پیوند آسمانی بزرگ مرد تاریخ حضرت علی (ع) و اسوه زنان عالم حضرت فاطمه زهرا(س) و امتداد نسل پاک پیامبر بر مبنای وعده الهی «انا اعطیناک الکوثر»، اتفاقی بزرگ، پر برکت و آموزنده در تاریخ اسلام است که تأمل در آن بهترین الگو و راهنما برای انتخابی آگاهانه و سعادتمند است.
در بخش دیگری از این پیام آمده است : معیارها و ملاک هایی همچون قناعت، دوری از اشرافی گری و تجملات، سخت نگرفتن بر همدیگر، ملاک قراردادن معیارها و خصوصیات معنوی و دینی و اخلاقی، مهریه پایین، بنا کردن زندگی بر پایه محبت و عشق واقعی از روی شناخت، حجب و حیا. کاملترین مرجع الگو گزینی برای ازدواجی سالم و داشتن خانواده ای سعادتمند است.
کامیاب در بخش پایانی این پیام خاطر نشان کرد : امید که با تأسی ازاین دو امام همام شاهد شکل گیری ازدواج های به هنگام، آگاهانه، آسان و پایدار باشیم و در سایه تحکیم و تعالی بنیان خانواده شایستگی های جامعه معنوی، پویا، اخلاق محور و دین باور را به منصه ظهور برسانیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز