معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس:

تاکنون ۶۵ درصد اعتبارات ملی فارس تخصیص یافته است

۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۲:۰۶:۴۳
کد خبر: ۷۴۵۴۵۹
تاکنون ۶۵ درصد اعتبارات ملی فارس تخصیص یافته است
معاون هماهنگی برنامه‌ریزی و بودجه‌ی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس گفت: از کل اعتبارات پیش‌بینی شده ملی و ملی با ویژگی استانی تاکنون ۶۵ درصد تخصیص یافته است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس علی سلحشوری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه میزان تخصیص اعتبارات امسال بیش از سال گذشته بوده است، گفت: امسال میزان اعتبارات ملی ۷۹۷ میلیارد تومان بوده که ۵۹۸ میلیارد آن تخصیص یافته است.
او ادامه داد: حجم اعتبارات ملی با ویژگی استانی نیز ۳۳۸ میلیارد تومان بود که ۲۵۳ میلیارد تومان آن تاکنون تخصیص یافته است.
سلحشوری خاطرنشان کرد که تنها ۲۶ میلیارد تومان از اعتبارات تخصیص یافته نقدی بوده و ۱۴۵ میلیارد تومان اسناد خزانه با قابلیت نقد شدن در دیماه امسال و ۵۶۷ میلیارد تومان از اسناد خزانه‌ی ۲ ساله تامین شده است.
وی گفت: امسال ۱۱۰۰ میلیارد تومان اعتبارات استانی تصویب شده بود که شامل اعتبارات تملک دارایی، نفت و گاز، ارتقاء شاخص‌های اقتصادی و ۲۷ صدم درصد ارزش افزوده است.
این مقام مسئول با بیان اینکه امسال و در اعتبارات استانی به‌طور میانگین و از همه‌ی بخش‌ها ۴۱ درصد کل اعتبارات پیش‌بینی شده تخصیص یافته است؛ گفت: از مجموع ۴۸۶ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده، ۱۱۸ میلیارد تومان نقدی و ۳۶۹ میلیارد تومان اسناد خزانه بوده است.
او با بیان اینکه سال گذشته تنها ۴۰ درصد از کل اعتبارات عمرانی پیش‌بینی شده از تمام منابع تخصیص یافت، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۱ درصد کل اعتبارات پیش‌بینی شده تخصیص یافته است.
سلحشوری همچنین از تخصیص و توزیع ۶۰۲ میلیارد تومان اعتبارات هزینه‌ای در فارس خبر داد و گفت: ۹۸ درصد از منابع مربوط به حقوق و ۴۸ درصد از منابع مربوط به سایر هزینه‌ها تخصیص یافته است.
معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس با بیان اینکه احتمال بروز شرایط خاص در ۶ ماهه‌ی دوم امسال وجود دارد، تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های مختلف باید صرفه‌جویی در هزینه‌کرد منابع عمرانی و جاری را مد نظر داشته باشند. 
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز