فرمانده انتظامی استان فارس:

کشف انبار احتکار کالا به ارش ۲۰۰ میلیارد در شیراز

۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۸:۱۸:۴۱
کد خبر: ۷۴۶۵۴۸
کشف انبار احتکار کالا به ارش ۲۰۰ میلیارد در شیراز
فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران پلیس آگاهی استان، انبار کالای احتکار شده به ارزش 200 میلیارد ریال را در شیراز کشف کردند.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ،سردار "احمدعلی گودرزی"اظهارداشت: مأموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی استان، از اخباری مبنی بر نگهداری و احتکار کالا در یک انبار واقع در شیراز مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: بلافاصله با کسب مجوز قضائی و با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی، طی یک عملیات از انبار مورد نظر بازدید به عمل آمد که در نتیجه آن 500 تن برنج، 280 تن عدس، 50 تن تخمه و کنجد و 171 تن ادویه و بذر سبزیجات که فاقد مدارک ورودی و خروجی و احتکار شده بود کشف و توقیف شد.
وی با بیان اینکه ارزش این محموله احتکار شده، 200 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.
وی عنوان داشت: از ابتدای مرداد ماه سال جاری تا کنون که طرح برخورد با احتکار کالا شروع شده است ماموران انتظامی استان فارس موفق به کشف 13 انبار احتکار کالا از نوع مواد غذایی، لاستیک و خودرو به ارزش 123 میلیارد تومان شده اند.
فرمانده انتظامی استان فارس در پایان افزود: برخورد با قاچاقچیان کالا و احتکارگران در دستور کار نیروی انتظامی استان فارس قرار دارد و برابر قانون با آنان برخورد می شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز