استاندار فارس:

لزوم تسریع در تکمیل ورزشگاه ۶ هزار نفری شیراز

۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۰۳:۵۲
کد خبر: ۷۴۸۵۸۷
لزوم تسریع در تکمیل ورزشگاه ۶ هزار نفری شیراز
استاندار فارس با اشاره به روند عملیات اجرایی احداث ورزشگاه ۶ هزار نفری شیراز گفت: خوشبختانه سرعت کار نسبت به یک ماه گذشته رضایت بخش است اما این پروژه باید با سرعت بیشتری پیش رود تا بتوانیم همزمان با جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی این ورزشگاه را تکمیل و در اختیار مردم قرار دهیم.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، مهندس اسماعیل تبادار صبح امروز(یکشنبه) به همراه حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از روند عملیات اجرایی احداث ورزشگاه 6 هزار نفری شیراز بازدید کرد.
وی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران افزود: این ورزشگاه یکی از پروژه های بسیار مهم استان محسوب می شود که تکمیل آن گامی مهم در توسعه زیرساخت های ورزشی استان است.
استاندار فارس با تاکید بر لزوم تسریع در عملیات اجرایی پروژه ورزشگاه 6 هزار نفری شیراز یادآور شد: این ورزشگاه یکی از پروژه های بسیار مهم در ایجاد زیرساخت مناسب ملی و بین المللی برای استان فارس و شهر شیراز است.
نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه وجود یک ورزشگاه با ظرفیت 6 هزار نفر می تواند نقش موثری در عرصه ورزش استان داشته باشد، گفت: این ورزشگاه علاوه بر تامین بخش عمده ای از نیاز ورزشی استان و شهر شیراز در زمینه ورزش حرفه ای، در کنار ورزشگاه 50 هزار نفری پارس و سایر داشته های ورزشی استان، ظرفیتی برای تقویت ورزش فارس در سطح ملی و بین المللی ایجاد خواهد کرد.
مهندس تبادار ابراز امیدواری کرد با اهتمام وزارت ورزش و جوانان، پیمانکار، مشاوران و سایر دست اندرکاران پروژه، مشکلات پیش رو برطرف شود و نخستین سالن ورزشی 6 هزار نفری استان فارس در دهه فجر سال جاری و همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری برسد.
وی همچنین درباره روند پیشرفت این پروژه گفت: خوشبختانه سرعت کار و تعداد نیروهای مشغول در پروژه نسبت به یک ماه گذشته رضایت بخش است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز