مراسم پیاده روی بزرگ خانوادگی بازنشستگان تامین اجتماعی در شیراز برگزار شد

۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۰:۱۵:۱۷
کد خبر: ۷۵۰۳۸۰
مراسم پیاده روی بزرگ خانوادگی بازنشستگان تامین اجتماعی در شیراز برگزار شد
مراسم پیاده روی و تجلیل از بازنشستگان نمونه استان فارس به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان در باغ جنت شیراز برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، این مراسم با حضور پرشور بازنشستگان و خانواده های محترم آنان و تعدادی از مسئولین در باغ جنت شیراز برگزار شد.
علی کشاورز، معاون بیمه ای اداره کل تامین اجتماعی استان فارس، در این آیین ضمن تبریک روز خانواده، گفت: تامین اجتماعی یک سازمان بیمه گر و سازمانی درآمد، هزینه ای است و بر اساس درآمدهایی که به دست می‌آورد هزینه های خود را تامین می کند.
وی با بیان اینکه این سازمان تنها به یک قشر خاص از جامعه اختصاص ندارد، خاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی سازمان بین نسلی است زیرا افراد سال های متمادی حق بیمه خود را پرداخت می‌کنند تا بتوانند در زمان بازنشستگی از خدمات ویژه ای برخوردار شوند.
کشاورز با بیان اینکه مراسم پیاده روی امروز و تجلیل از بازنشستگان و برنامه های مشابهی که در طول سال برای مخاطبان سازمان تامین اجتماعی برگزار می‌شود در حد بضاعت این اداره کل است، افزود: شان و منزلت بازنشستگان و تمامی مخاطبان سازمان تامین اجتماعی شانی بسیار والاست و برنامه های همگانی با هدف افزایش شور و نشاط و تجدید دیدار برگزار می شود.
عضو هیئت مدیره کانون عالی بازنشستگان کشور، نیز در این آیین روز خانواده و مقام بازنشستگان را که روزی سنگر نشینان تولید بودند تبریک گفت و اظهار کرد: برگزاری برنامه های جمعی ویژه بازنشستگان در شرایط کنونی مصداق تزریق امید و نشاط به جامعه است.
علی راستگو خاطرنشان کرد: برای افزایش حقوق بازنشستگان در سال های اخیر تلاش زیادی شده است و نتیجه این تلاش ها اختصاص ردیف بودجه در برنامه ششم دولت بود که متاسفانه با توجه به مشکلات اقتصادی کشور در سال جاری هنوز محقق نشده است.
وی  تاکید کرد: تمام تلاش ما بر این است این ردیف بودجه احیا شود.
 عضو شورای اسلامی شهر شیراز، نیز در این آیین بازنشستگان را پیشکسوتان جامعه توصیف کرد و گفت: این عزیزان نباید فراموش شوند چراکه تمام دستاوردهای کنونی کشور نتیجه زحمات آنها است.
سیروس پاک فطرت خاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی و مدیریت درمان یکی از بهترین سازمان هایی هستند که در استان فارس و شهر شیراز به سلامتی و ورزش، نشاط و ارتقای روحیه مخاطبان خود اهمیت می دهد.
رئیس هیئت ورزش های همگانی استان فارس با اشاره به اینکه ویژه برنامه های متعدد در طول سال به مناسبت های مختلف به طور مستمر توسط اداره کل تامین اجتماعی فارس برگزار می شود، بیان کرد: تمام برنامه ها و ورزش هایی که این اداره کل برای مخاطبان خود در دستور کار قرار می دهد از نوع ورزش های همگانی است که باید از مدیریت این مجموعه تشکر کرد.
وی با بیان اینکه در بخش جنوبی بلوار شهید چمران پیاده راه سلامت توسط شهرداری شیراز ایجاد شده است، عنوان کرد: تمام شهروندان می‌توانند از برنامه ورزش عصرگاهی که به صورت همگانی از ساعت ۱۹ تا ۲۰ همه روزه در این پیاده راه برگزار می شود همراه با خانواده خود استفاده کنند.
دراین مراسم از سه نفر از کارگران بازنشسته نمونه تامین اجتماعی که بر اساس فراخوان انتخاب بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه حایز بیشترین امتیاز شده بودند به صورت ویژه  تقدیر و در پایان مراسم به قید قرعه به ۵۰ نفر از شرکت کنندگان هدایای نفیسی همچون سفر زیارتی مشهد مقدس ، هدیه نقدی و لباس ورزشی اهدا شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز