پاسخگویی سرپرست بیمارستان نمازی به انتشار یک خبر

۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۶:۵۶:۰۱
کد خبر: ۷۵۰۷۹۶
پاسخگویی سرپرست بیمارستان نمازی به انتشار یک خبر
طی روزهای اخیر، خبری در فضای مجازی مبنی بر فوت یک پسربچه 10 ساله در اثر اهمال کارکنان بیمارستان نمازی انتشار یافت که به منظور روشن شدن اذهان عمومی مواردی توسط سرپرست بیمارستان نمازی پاسخ داده شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، دکتر «احمد حسین زاده» با تسلیت به خانواده متوفی، در این زمینه اظهارداشت:در پاسخ به پیام های ارسالی در فضای مجازی مبنی بر فوت پسربچه 10 ساله در بیمارستان نمازی، نشستی با حضور مسوولان مرتبط از جمله مدیر، سوپروایزر اورژانس، مسوول حقوقی، پزشک و تیم درمان کودک تشکیل شد.
این کودک در تاریخ یازدهم شهریور با افت شدید فشار و شوک ناشی از کاهش مایعات بدن در اورژانس کودکان بیمارستان نمازی پذیرش شده است که پس از بررسی محتویات پرونده بیمار مشخص شد به دلیل شرایط حال بیمار بلافاصله به اتاق احیاء انتقال داده شده است و با وجود همه تلاش های کادر درمان و پزشکان، بیمار فوت نموده کرده که هیچگونه خطای پزشکی در این زمینه صورت نگرفته است.
برخلاف موارد ذکر شده در فضای مجازی، این بیمار تنها در تاریخ یازدهم شهریور به بیمارستان نمازی مراجعه کرده و مورد پذیرش قرار گرفته و تمام تلاش ها و اهتمام لازم برای درمان و سلامت او صورت گرفته است. سرپرست بیمارستان نمازی در پایان اعلام کرد: اداره حقوقی مرکز آموزشی درمانی نمازی در خصوص پیگیری عاملان انتشار پیامهایی با مضمون تخریب کارکنان خدوم بیمارستان، حق خود را محفوظ می داند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز