فرمانده انتظامی استان فارس:

آمادگی کامل پلیس فارس برای تامین امنیت ایام محرم

۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۹:۴۷:۳۸
کد خبر: ۷۵۱۷۰۹
آمادگی کامل پلیس فارس برای تامین امنیت ایام محرم
فرمانده انتظامی استان با اشاره به آمادگی کامل پلیس برای تأمین امنیت ایام محرم، گفت: پلیس فارس از همه ظرفیت های لازم در این خصوص استفاده خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سردار "احمدعلی گودرزی" اظهارداشت: فرهنگ عاشورا جلوه هایی از ایثارگری،‌رشادت،‌اخوت در بین مسلمانان و ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر است و پلیس نیز در این ایام همراه با پویش عظیم مردمی است.
وی گفت: در این خصوص گشت های پیاده، خودرویی و موتوری به منظور تامین امینت کلانشهر شیراز در نظر گرفته شده است و پلیس علاوه بر استفاده از ظرفیت های نیروهای خود از همیاران محرم و پلیس افتخاری نیز برای برقراری امنیت استفاده خواهد کرد.
سردار گودرزی با اشاره به تشکیل قرارگاه محرم در این ایام اظهار کرد: پلیس فارس به منظور برقراری امنیت مناسب برای شهروندان در این ایام قرارگاه محرم را راه اندازی و از نزدیک فعالیت های انتظامی و ترافیکی مربوط به این ایام را رصد خواهد کرد و از تمام توان خود برای رسیدن به اهداف استفاده می کند.
وی با بیان اینکه مهمترین اولویت ما در ایام محرم تأمین امنیت مردم و منازل سطح شهر است، گفت: در این ایام که مردم تا پاسی از شب در خیابان ها هستند، نیروی انتظامی با استفاده از گشت های محسوس و نامحسوس در سطح شهر حضور خواهد داشت.
فرمانده انتظامی فارس در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ناجا به شهادت کارکنان انتظامی در استان هرمزگان اشاره کرد و گفت: باب شهادت همواره بر روی کارکنان نیروی انتظامی باز است و کارکنان ناجا با ایثار و از خود گذشتگی در مسیر حفظ ارزش های انقلاب اسلامی حرکت می کنند.
نظر شما