استاندار فارس :

خدمات دولت و نظام را در کنار تنگناها بیان کنیم

۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۱۵:۵۸
کد خبر: ۷۵۱۷۱۵
خدمات دولت و نظام را در کنار تنگناها بیان کنیم
استاندار فارس با اشاره به خدمات ارزنده و بسیاری که دولت و مجموعه نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم و کشور داشته اند، گفت: در کنار بیان تنگناها و مشکلات باید این خدمات را نیز بیان کنیم و به اطلاع مردم برسانیم.
به گزارش خبرگزار ی برنا از  فارس، مهندس اسماعیل تبادار در نشست با مسئولان و مردم شهرستان نی ریز که با حضور دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، افزود: ما منکر وجود مشکلات نیستیم اما در همین فضایی که کشور با فشارها و تهدیدهای بسیار از سوی دشمنان و بدخواهان مواجه است روند خدمت متوقف نشده و خدمات رسانی و فعالیت های عمرانی همچنان ادامه دارد.
وی ادامه داد: در همین شهرستان نی ریز طی مدتی که افتخار خدمت به مردم استان فارس را داشته ام شاهد اجرای پروژه های بزرگ و قابل توجهی مانند فولاد با رقمی در حدود 350 میلیارد تومان بوده ایم و معتقدیم که این مجموعه می تواند یک ظرفیت دیگر در منطقه نی ریز باشد.
استاندار فارس گفت: پروژه دیگر سد چشمه عاشق است که 100 میلیارد تومان سرمایه گذاری در آن انجام شده و باید بکوشیم که عملیات انتقال آب آن برای تامین آب آشامیدنی  احیای صنعت به سرانجام برسد.
مهندس تبادار افزود: پروژه دیگر کارخانه سیمان نی ریز است که 450 میلیارد تومان سرمایه گذاری در آن انجام گرفته و تقریبا به اتمام رسیده است.
وی ادامه داد: همه این اقدامات فرصت هایی برای عمران و آبادی این دیار است که امیدواریم روز به روز شاهد پیشرفت های بیشتر و رفع مشکلات موجود باشیم.
استاندار فارس، این استان را سرشار از ظرفیت و استعداد دانست و تصریح کرد: بعد از لطف خداوند و همت و تلاش دستگاه های اجرایی، اعتقاد بسیاری به ظرفیت های مردمی و بخش خصوصی دارم و معتقدم با کمک بخش خصوصی می توان کارهای بزرگی را به سرانجام رساند.
مهندس تبادار افزود: این انقلاب از ابتدا بحران های بسیاری را با یاری خداوند، همت مردم و خون پاک شهدا پشت سر گذاشته و قطعا این مقطع را نیز با سربلندی پشت سرخواهیم گذاشت اما لازم است که همه کمک کنیم.
وی ادامه داد: معتقدیم که کارخانه سیمان نی ریز باید احیا گردد و زمینه اشتغال جوانان ایجاد شود، باید با توسعه فولاد زمینه اشتغال فراهم شود و سایر پروژه ها نیز به سرانجام برسد.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در فارس گفت: به رغم همه مشکلات و تنگناها امید وافری به استان فارس دارم چرا که در مقایسه با سال های گذشته نرخ بیکاری کاهش یافته، فضای کسب و کار ارتقاء یافته و گردشگری رونق یافته و همه اینها پیام رسان حرکت های رو به جلو و امید به آینده است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز