استاندار فارس در پارلمان بخش خصوصی با صادرکنندگان استان دیدار و گفت و گو کرد

۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۵:۵۷:۵۸
کد خبر: ۷۵۴۶۹۰
استاندار فارس در پارلمان بخش خصوصی با صادرکنندگان استان دیدار و گفت و گو کرد
استاندار فارس صبح امروز (سه شنبه) در پی التهابات اقتصادی با حضور در پارلمان بخش خصوصی در جلسه کارگروه توسعه صادرات شرکت کرد و به گفت و گو با صادرکنندگان استان و بررسی مسایل و مشکلات آنان پرداخت.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، مهندس اسماعیل تبادار در این جلسه با بیان این که مجموعه اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی مورد توجه جدی دولت قرار دارند، افزود: انتظار داریم پیشنهادات کاربردی و گره گشای فعالان اقتصادی برای عبور از شرایط دشوار کنونی در استان ارایه شود تا پس از جمع بندی به مراجع تصمیم گیری در سطح کشور منتقل شود.
وی با بیان این که پیشنهادات فعالان اقتصادی با پیگیری های مدیران استان فارس تبدیل به دستورالعمل های ابلاغی از سوی دولت شده است، گفت: اتاق بازرگانی باید کارگروه های فعالی در بخش های مختلف داشته باشد و با ارایه پیشنهادات کارشناسی در کنار بخش های دولتی، شرایط را برای رونق هرچه بیشتر و تسهیل امور اقتصادی فراهم کند.
استاندار فارس خواستار نظارت دقیق اتاق بازرگانی بر عملکرد دستگاه های اجرایی و رصد مشکلات موجود شد و بیان کرد: بیان نگرانی های فعالان اقتصادی باید به ارایه راهکارهای مشخص ختم شود و اعضای اتاق بازرگانی به عنوان کسانی که روابط تجاری و اقتصادی بین المللی را تجربه کرده و با جنبه های مختلف آن آشنایی دارند باید راهکارهای عبور از تنگناهای فعلی را ارایه کنند.
مهندس تبادار مهمترین موضوع استان فارس را ارزیابی دقیق بازار، رونق صادرات و رفع مشکلات اقتصادی دانست و گفت: اتاق بازرگانی باید گروه های صادراتی را تعریف و راهکارهای مشخصی برای بازارهای هدف در کشورهای مختلف ارایه کند.
وی با تاکید بر این که نظام جمهوری اسلامی ایران تاکنون با مشکلات بسیار بزرگی همچون جنگ تحمیلی روبرو بوده است و با تکیه بر همین مردم موفق شده است سربلند بیرون بیاید، افزود: امیدواریم با همت همه دست اندرکاران و همدلی بخش های مختلف کشور از این گردنه نیز با سلامت عبور کنیم.
نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان این که امروزه همه ارکان حاکمیتی باید برای یاری دولت تلاش کنند، اظهارکرد: تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از دولت در واقع دستور به نهادهای حاکمیتی  و در مرحله بعد درخواست از عموم مردم برای همراهی با دولت در مقابله با مشکلات اقتصادی است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز