استاندار فارس:

توجه به امور پرورشی و تربیتی در اولویت آموزش و پرورش قرار گیرد

۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۶:۰۰:۱۴
کد خبر: ۷۵۴۶۹۱
توجه به امور پرورشی و تربیتی در اولویت آموزش و پرورش قرار گیرد
استاندار فارس از متولیان آموزش ‌و پرورش استان خواست در سال تحصیلی جدید در کنار توجه به مساله آموزش، امور پرورشی و تربیتی را در اولویت برنامه ها قرار دهند.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، مهندس اسماعیل تبادار در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با  تاکید بر جایگاه برجسته آموزش و پرورش در همه ابعاد توسعه ‌ای یک جامعه، توجه به پرورش و امور تربیتی را مقدم بر آموزش دانست و افزود: سلامت یکی از ضرورت‌های  اساسی محیط‌ های آموزشی است که باید زمینه‌های تامین همه جانبه آن در آموزش و پرورش مهیا شود.
نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر اهمیت جایگاه شورای آموزش و پرورش استان، خواهان تشکیل جلساتی در این شورا با موضوع تقویت مباحث پرورشی و تربیتی در مدارس شد و گفت: این جلسات باید با حضور صاحب‌ نظران و افراد خبره برگزار شود.
مهندس تبادار تاکید کرد: تامین زیرساخت‌هایی همچون فضاهای مناسب ورزشی برای دانش آموزان بدون تردید در کاهش مخاطراتی که سلامت مدارس را تهدید می‌کند تاثیر گذار خواهد بود.
وی با بیان اینکه بهبود کیفیت زندگی معلمان و دست اندرکاران آموزش و پرورش امری مهم و در خور توجه است، افزود: البته باید در کنار رسیدگی به این مطالبات صنفی، تقویت بنیان‌های تربیتی و پرورشی نیز در دستور کار قرار گیرد.
استاندار فارس همچنین بر لزوم توجه به نظام آموزشی و رعایت قوانین آموزش و پرورش در همه مدارس دولتی و غیر انتفاهی تاکید کرد.
نظر شما