۴۵ فقره سرقت در پرونده باند سارقان درون خودرو

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۸:۲۰:۲۵
کد خبر: ۷۵۵۷۱۵
۴۵ فقره سرقت در پرونده باند سارقان درون خودرو
فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند 4 نفره سارقان درون خودرو با 45 فقره سرقت در شهرستان شیراز خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،سردار "احمدعلی گودرزی" اظهارداشت: در پی وقوع چند فقره سرقت درون خودرو در شهرستان شیراز، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان شیراز در حین گشت زنی و با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم به جا مانده در صحنه های سرقت موفق شدند اعضای باند سارقان درون خودرو را شناسایی و آن ها را در یک عملیات عافلگیرانه دستگیر و به کلانتری انتقال دهند.
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: براساس تحقیقات علمی و فنی پلیس، این باند 4 نفره سارقان حرفه ای و سابقه دار چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند و به 45 فقره سرقت درون خودرو در شیراز اقرار کردند.
سردار گودرزی با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از ان طریق روانه زندان شدند، اظهار کرد: تا کنون تعدادی از شکات شناسایی و تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان کماکان ادامه دارد.
فرمانده انتظامی استان فارس، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز