مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

دو طرح برزگ ورزشی در نورآبادممسنی به بهره برداری می رسد

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۵۵:۲۰
کد خبر: ۷۵۶۲۰۰
دو طرح برزگ ورزشی در نورآبادممسنی به بهره برداری می رسد
مدیرکل ورزش و جوانان فارس از به بهره برداری رسیدن دو طرح بزرگ ورزشی در نورآباد ممسنی طی چند ماه آینده خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس ، حیدرعلی کامیاب اظهارداشت: عملیات اجرایی این استخر از سال 95 و با اعتبار اولیه 4 و نیم میلیارد تومان آغاز شده است.
وی بابیان اینکه تاکنون بیش از 70 درصد از مطالبات پیمانکار این پروژه پرداخت شده است گفت: اعتبار اولیه این پروژه مهم از محل اعتبارات دفتر طرح های عمرانی وزارت نفت تامین گردیده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس افزود:همزمان با به بهره برداری رسیدن این استخر،دوسالن تمرینی جهت ورزش های رزمی نیز به بهره برداری خواهد رسید.
 کامیاب تاکید کرد: با این اتفاق نورآباد ممسنی برای اولین بار صاحب سالن های تخصصی در رشته های رزمی خواهد شد.
وی در ادامه از اختصاص 1 و نیم میلیارد تومان اعتبار جهت احداث یک زمین چمن بزرگ در توتستان شهرستان نورآباد ممسنی خبر داد و گفت: اعتبار این پروژه از محل اعتبارات شهرستان و اعتبارات حاصل از درآمد های 27 صدم درصد مالیات برارزش افزوده اداره کل ورزش و جوانان استان تامین خواهد شد.
دبیرشورای عالی ورزش استان ، نورآباد را منطقه ای سرشار از استعدادهای ناب ورزشی در رشته های مختلف دانست و افزود: این منطقه تاریخی از دیرباز تاکنون ورزشکاران نام دار زیادی را در رشته های مختلف ورزشی از جمله فوتبال،والیبال، بوکس،کاراته و ... به جامعه ورزش استان و کشور معرفی کرده است.
مدیر کل ورزش و جوانان فارس با اشاره به وجود روحیه دلاوری و غیورمردی در میان عشایر مختلف این منطقه گفت:علیرغم ماشینی شدن زندگی و رشد شهر نشینی درجامعه کنونی ما ،مردم نورآباد هنوز هم قرابت خود با ورزش را حفظ کرده اند.
وی با اشاره به وجودمناطق طبیعی و اماکن تاریخی مختلف در این منطقه گفت:هنوز هم مردم این منطقه برای کوه نوردی به قلعه سفید ،قلعه معروفی که قدمت آن به پیش از عهد ایلامی‌ها می‌رسد می روند.
کامیاب این علاقه مندی به ورزش را مستحق توجه ویژه دانست و افزود:طی سه سال گذشته اماکن متعدد ورزشی با هدف ترویج ورزش همگانی و کمک به توسعه ورزش قهرمانی در نورآباد احداث و به بهره برداری رسیده است.
نظر شما