مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس:

افزایش کشفیات نیروهای یگان حفاظت محیط زیست فارس

۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۵۷:۰۲
کد خبر: ۷۵۷۳۴۱
افزایش کشفیات نیروهای یگان حفاظت محیط زیست فارس
مدیرکل اداره کل حفاظت محیط زیست فارس گفت: در شهریور ماه نیروهای یگان حفاظت محیط زیست فارس132متخلف را دستگیر کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سعید محمودی  اظهارداشت: با تلاش و کوشش فراوانی که توسط یگان حفاظت محیط زیست این استان به منظور ارتقای نظارت بر حوزه شکارو صید انجام شده است: در شهریور ماه تعداد 132نفر متخلف و شکارچی دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند. از این متخلفین 87 قبضه اسلحه شکاری، همراه با یک قبضه اسلحه جنگی،کشف و ضبط شد.

وی همچنین ابراز داشت: 1982 مورد ادوات شکار شامل: فشنگ، قطار، دوربین، دام پرنده گیری، تور ماهیگیری و... کشف و ضبط شده است.
مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس تاکید کرد: این عملیات ها در شهرستان ها لار، بوانات، کازرون، اقلید، فیروزآباد، مرودشت، لامرد، نورآباد، استهبان، خرامه، پاسارگاد، شیراز، جهرم ،ارسنجان، نی ریز، سپیدان ،فیروز آباد، پارک ملی بمو و گشت سیار اداره کل انجام شده است.
دکتر محمودی گفت: ، علی رقم کمبود نیروی اجرایی در استان، محیط بانان سخت کوش استان در بخش اجرایی عملکرد قابل توجهی داشته اند.
وی افزود: این اداره کل تلاش نموده است کمبود نیروی اجرایی را با افزایش گشت و کنترل و سیاستگذاری صحیح جبران نماید و در هر حال، کمبود نیرو اجرایی نیز نتوانسته موجب اخلال در انجام وظایف نیروهای یگان محیط زیست شود.
مدیر کل محیط زیست فارس ضمن تاکید بر این نکته که سلامت انسانها به سلامت محیط زیست، و محیط زیست سالم نیز در گرو حفظ تمامی اجزای طبیعت از جمله حیات وحش خواهد بود اذعان داشت: با برنامه ریزی و افزایش گشت و کنترل های میدانی و مستمر در کلیه مناطق تحت مدیریت محیط زیست فارس، حیات وحش استان را حفظ خواهیم کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز