رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس:

تامین و توزیع لاستیک خودروهای سنگین بین رانندگان انجام می شود

۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۹:۰۱:۱۴
کد خبر: ۷۵۷۶۱۲
تامین و توزیع لاستیک خودروهای سنگین بین رانندگان انجام می شود
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: تامین و توزیع لاستیک خودروهای سنگین اعم از خارجی و داخلی این هفته نیز در فارس و براساس نرخ مصوب انجام می شود.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، علی همتی  با یادآوری اینکه توزیع لاستیک خودروهای سنگین توسط اداره کل راهداری فارس پیگیری و انجام می شود، اظهارداشت: رانندگان واجد شرایط می توانند با دریافت حواله از اداره کل راهداری، لاستیک مورد نیاز خودروی خود را با نرخ مصوب سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان دریافت کنند.
وی تصریح کرد: هیچ یک از توزیع کنندگان لاستیک خودروهای سنگین حق فروش این لاستیک‌ها را به شکل آزاد و خارج از چهارچوب معرفی‌نامه‌های صادره ندارند و در صورت مشاهده، مصداق تخلف عرضه خارج از شبکه مجاز، با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد .
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارساضافه کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس سعی کرده از ابتدای طرح سهمیه بندی لاسیتک در فارس از تمام ظرفیت ‌ ها استفاده کرده و سهمیه مناسبی از آنچه در حال تولید و واردات است را جذب و بخشی از مشکلات کامیونداران زحمتکش را مرتفع کند.
همتی افزود: غیر از سهمیه ‌ هایی که تاکنون به استان فارس وارد شده و در حال توزیع است، بالغ بر 2 هزار حلفه لاستیک سنگین اعلام سهمیه کرده‌ایم.
وی عنوان کرد: تامین وتوزیع لاستیک در استان فارس بصورت مستمر در حال پیگیری است و در روزهای آتی نیز شاهد اختصاص سهمیه خوبی برای استان خواهیم بود.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: نظارت بر نحوه توزیع این لاستیک ‌ ها نیز توسط بازرسان انجام می‌شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز