برپایی نمایشگاه گرافیک ۲ دانش‌آموز شیرازی

۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۱:۲۱:۲۸
کد خبر: ۷۵۸۰۷۸
برپایی نمایشگاه گرافیک ۲ دانش‌آموز شیرازی
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌ و پرورش فارس گفت: درراستای ترغیب و تشویق جوانان به مسائل فرهنگی و هنری، آثار 2 هنرمند جوان شیرازی در نگارخانه ایمان و اندیشه در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از فارس، محمد نظری در حاشیه برپایی این نمایشگاه اظهارکرد: برگزاری نمایشگاه  آثار 2 هنرمند خواهر و برادر شیرازی به نام‌های غزال و پارسا توانایی در نگارخانه ایمان و اندیشه اداره کل آموزش‌وپرورش در معرض دید علاقه‌مندان قرارگرفت نشان ازنبوغ، خلاقیت و تاثیر هنر وگرافیک درمیان نسل جوان است.
وی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی نگارخانه ایمان و اندیشه راه  را برای دانش‌آموزان و فرهنگیان جهت ارائه آثار خود هموار کرده‌است و در این راستا این نگارخانه از ابتدای تشکیل در 2 بخش هنرهای تجسمی وصنایع دستی فعالیت خود را آغاز کرده که با استقبال هنرمندان جوانان روبه‌رو شده است.
کارشناس مسئول فرهنگی و هنری اداره کل آموزش‌وپرورش فارس نیز در حاشیه این نمایشگاه  خاطرنشان کرد: نگارخانه ایمان و اندیشه با رویکرد و  حمایت از فرهنگیان و دانش آموزان هنرمند و خلاق و  نیز متخصص در رشته‌های هنر‌های تجسمی و صنایع‌دستی راه‌اندازی شده است.
ابراهیم نجفی نژاد افزود:  نگارخانه ایمان و اندیشه اداره‌کل آموزش و پرورش از سال گذشته تاکنون 24 نمایشگاه برپا کرده است و نمایشگاه آثار هنرمند پارسا توانایی رتبه نخست کشوری رشته گرافیک در مسابقه‌های فرهنگی و هنری پرسش مهر سال تحصیلی 96-97 به مدت 2 هفته در این نگارخانه برپا شد.
وی بیان داشت: در این نمایشگاه از 32 اثر دو هنرمند جوان شیرازی، 25 اثر از پارسا توانایی و 7 اثر از غزال توانایی در معرض دید  بازدیدکنندگان قرارگرفت.
 پارسا توانایی هنرمند جوان وخلاق شیرازی  دانش‌آموز پایه یازدهم از آموزشگاه شهید آوینی  ناحیه 4 شیراز شیراز عامل موفقیت خود را پدر ومادرش عنوان کرد، و افزود: تاکنون بیش از 40 اثر طراحی کرده  و این روند همچنان  تارسیدن به  قله‌های موفقیت ادامه دارد.
وی اظهار داشت: آثار ارائه‌شده در نمایشگاه شامل تصویرسازی با عنوان رستگاری، در سوگ آتش‌نشانان، شخصیت‌سازی سرباز وظیفه، رد زون، داستان تهمینه، وسوسه شدن، ترکیب نقوش با عنوان زندگی به سبک ساده و جشن بادکنک‌ها با تکنیک‌های دیجیتال، سیاه‌قلم، تک‌خطی و راپید و ماژیک بود.
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز