معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس:

پیشبرد برنامه ها با تکیه بر کارهای نوآورانه سرعت می گیرد

۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۳۸:۰۸
کد خبر: ۷۵۸۹۸۰
پیشبرد برنامه ها با تکیه بر کارهای نوآورانه سرعت می گیرد
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: امروز زمان تکیه بر کارهای سنتی و فیزیکی برای پیشبرد امور و برنامه ها پایان یافته و باید با خلق ایده ها و کارهای نوآورانه روند پیشبرد برنامه ها و اهداف را سرعت بخشیم.
به گزارشخبرگزاری برنا از فارس، عنایت الله رحیمی در آیین تودیع و معارفه مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان فارس افزود: این ظرفیت، پتانسیل و توانایی در نیروهای انسانی استان وجود دارد که قطعا با شناسایی و بهره مندی مناسب از توان آنها، می توان اهداف را محقق ساخت.
وی ادامه داد: شاید یکی از رموز موفقیت سازمان همیاری شهرداری های استان در زمان مدیریت آقای اربابی را هم بتوان پرهیز از کارهای سنتی و حرکت وی به سمت برنامه های جدید و خلاقانه با استفاده از نیروهای خوش فکر و توانمند برشمرد.
رحیمی، سازمان همیاری را یک سازمان درآمد و هزینه دانست و گفت: مدیریت زمانی قابل ستایش است که فرد مدیر در زمان سختی ها و با وجود مشکلات تصمیمات درستی که به نتایج مطلوب منتهی شود اتخاذ کند وگرنه مدیریت کردن در زمانی که هیچ مشکلی وجود ندارد و گشایش و فراوانی است که هنر چندانی نمی خواهد.
وی، از مدیر عامل جدید سازمان همیاری شهرداری های فارس هم خواست که بر توان تخصصی کارکنان و نیروهای خلاق این مجموعه در جهت حرکت رو به جلو آن تکیه کند و شفافیت و صداقت را بیش از گذشته در دستور کار قرار دهد.
رحیمی بر ضرورت رعایت قانون و جلوگیری از هرگونه اقدام غیرقانونی و غیر شفاف که ممکن است به سازمان همیاری ضربه بزند نیز تاکید کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، با اشاره به اینکه در حوزه عمرانی و مدیریت ها و مجموعه های وابسته به آن هیچ چیز پنهان و محرمانه ای وجود ندارد افزود: همه مدیران و کارکنان این مجموعه موظفند که زمینه و شرایط لازم را برای نظارت دستگاه های نظارتی بر فعالیت حوزه عمرانی فراهم کنید.
رحیمی ادامه داد: قطعا ما از حضور مستمر دیوان محاسبات و بازرسی در این معاونت و زیر مجموعه های آن استقبال می کنیم تا چنانچه اشکال و ایرادی نیز وجود دارد در همان ابتدا نسبت به اصلاح آن اقدام شود.
وی افزود: ما قرار است که شفاف و قانونی عمل کنیم و حق مردم را پاس بداریم و اگر دستگاه های نظارتی هم چنین هدفی دارند که قطعا دارند بنابراین همه در یک جهت حرکت می کنیم و باید برای رسیدن به هدف با هم به شکل شفاف همکاری و تعامل داشته باشیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس همچنین در این جلسه از زحمات و تلاش های حسن فیاض پور مدیر کل سابق مدیریت بحران استانداری فارس تقدیر و برای رحیم آزادی در این جایگاه آرزوی موفقیت کرد.
دراین جلسه صالح مشتاقی لاری فرماندار سابق اقلید به عنوان مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های فارس منصوب شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز