مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس:

راه اندازی «شبکه نامه رسانان دوستدار کتاب شیراز»

۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۲۷:۲۴
کد خبر: ۷۶۱۷۲۱
راه اندازی «شبکه نامه رسانان دوستدار کتاب شیراز»
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از اجرای ویژه برنامه ای در حوزه کتاب و کتابخوانی به مناسبت ١٧ مهر، روز جهانی پست خبر داد و گفت: به همین مناسبت؛ «شبکه نامه رسانان دوستدار کتاب شیراز» راه اندازی می شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، صابر سهرابی اظهارداشت: شهر شیراز برای کسب عنوان پایتخت کتاب ایران گام های مؤثری برداشته که در این مسیر بسترسازی برای ترویج مطالعه در اقشار اجتماع و صنوف مختلف را مد نظر قرار داده است.
وی راه اندازی شبکه های دوستدار کتاب را یکی از این برنامه ها دانست و ادامه داد: به همین منظور «شبکه نامه رسانان دوستدار کتاب شیراز» در آستانه روز جهانی پست ١٦ مهرماه در این شهر اعلام موجودیت می کند.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان فارس افزود: بر اساس این طرح با حضور اهالی فرهنگ و رسانه و مدیران اداره کل پست استان فارس، ٥ تن از نامه رسانان فرهنگور شیراز به صورت نمادین به عضویت این شبکه در می آیند.
سهرابی در تشریح این برنامه گفت: در اولین گام از برنامه های « شبکه نامه رسانان دوستدار کتاب شیراز»، ٥٠٠ عنوان کتاب به صورت رایگان به همراه محموله های پستی این شهر، به منازل شیرازیان ارسال می شود.
وی افزود: کتاب های اهدایی به شهروندان شیرازی همگی از آثار شاخص نویسندگان استان فارس هستند که ممهور به عبارت و نماد «شبکه نامه رسانان دوستدار کتاب شیراز» و شعار «نامه رسانان شیراز، حامی کتاب و کتابخوانی» هستند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارسبا بیان اینکه این طرح توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، اداره کل پست فارس و دبیرخانه ستاد هماهنگی جشنواره پایتخت کتاب ایران در استان فارس خاطرشان کرد:  افتتاح شبکه نامه رسانان دوستدار کتاب شیراز روز ١٦ مهرماه ساعت ١٢:٣٠ در سالن اجتماعات اداره کل پست استان فارس برگزار خواهد شد.
نظر شما