معاون فرهنگی و امورجوانان ورزش و جوانان فارس:

چهار سازمان مردم نهاد جوان فارس متولی تسهیل گری محلات شدند/سرآمدی سمن های ورزش و جوانان

۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۳:۰۰:۰۸
کد خبر: ۷۶۲۰۲۴
چهار سازمان مردم نهاد جوان فارس متولی تسهیل گری محلات شدند/سرآمدی سمن های ورزش و جوانان
معاون فرهنگی و امورجوانان ورزش و جوانان فارس با اشاره به سرآمدی سمن های ورزش و جوانان گفت: با توجه به توانمندی های جوانان و انگیزه فراوان این قشر برای کمک به آسیب دیدگان اجتماعی چهار سازمان مردم نهاد جوان فارس متولی تسهیل گری در محلات شهر شیراز شدند.
علی رضایی درگفتگو با خبرنگار برنا ازفارس اظهارداشت: درراستای کاهش آسیب اجتماعی طی جلسات مکرر از طرف وزارت کشور از تمام سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه آسیب اجتماعی که دارای مجوز از  سازمان بهزیستی ، وزارت  ورزش و جوانان،  وزارت کشور و نیروی انتظامی بودند مصاحبه به عمل آمد.
وی اضافه کرد: این مصاحبه ها که به منظور مشخص شدن توانمندی های سازمان های مردم نهاد  جهت راه اندازی دفاتر تسهیل گری در محلات بود  توسط کارشناسان خبره وزارت  کشور که در دفتر امور اجتماعی  استانداری  فارس مستقر شدند طی یک هفته انجام شد. 
معاون فرهنگی و امورجوانان ورزش و جوانان فارس ادامه داد:درنهایت پنج سازمان مردم نهاد  دارای سوابق اجرایی و نیروی کار مناسب درحوزه آسیب های اجتماعی مشخص و انتخاب شدند که  با توجه به اینکه سازمان های مردم نهاد ورزش و جوانان تجارب خوبی دراین زمینه داشتندچهار سازمان منتخب از سمن های زیر مجموعه ورزش و جوانان هستند که این موضوع نشان از توانمندی این سازمان ها و جوانان توانمند آنها  دارد.
رضایی تصریح کرد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته موسسه مردم نهاد صبح افرینش به دبیری " محمد مسعودیان" در محله شاهچراغ، بیات و سنگ سیاه، جمعیت مردم نهاد جوانان عشایر فارس به دبیری " مهران نامداری" در محله گلشن، موسسه مردم نهاد  نواندیشان سپهر پارسی به دبیری" آرزو حسین آبادی" در محله سعدی و خانه مردم نهاد فصل سرو زندگی  به دبیری عباس جوکار در محله کوزه گری دفاتر تسهیل گری راه اندازی می کنند.
وی افزود: این سازمان ها پس از آموزش مقدماتی دردفاتر تهسیل گری شهرادری واقع در محلات پرآسیب مستقر می شوند و تا سه سال آینده فرصت فعالیت و ارائه توانمندی دارند.
معاون فرهنگی و امورجوانان ورزش و جوانان فارس تاکید کرد: برای کاهش آسیب های اجتماعی در محلات  درمجموع بودجه مناسبی برای فعالیت های اجتماعی سازمان های مردم نهاد برگزیده  توسط وزارت کشور در نظر گرفته شده که در به مرور زمان به آنها ابلاغ می شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز