فرمانده انتظامی استان فارس:

دستگیری اعضای باند سارقان جواهرات در فارس

۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۶:۱۱:۰۵
کد خبر: ۷۶۳۴۰۰
دستگیری اعضای باند سارقان جواهرات در فارس
فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری اعضای باند 9 نفره سارقان طلاجات که در پوشش خیرین از افراد مسن طلا و جواهرات سرقت می کردند خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس،سردار "احمدعلی گودرزی" اظهارداشت:در پی وقوع چندین فقره سرقت از افراد مسن و سرقت طلاجات از سوی افرادی ناشناس با خودروهای پژو پارس، سمند و تیبا، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: پس از بررسی و تحقیق از مالباختگان مشخص شد اعضای باند سارقان حرفه ای با استفاده از خودرو سواری و چهره ای موجه با لهجه عربی و در پوشش افراد خیر به بهانه اینکه مقادیری البسه و وجه نقد تهیه کرده اند و آنان را به افراد نیازمند بدهند اعتماد افراد را جلب و همچنین به بهانه اینکه می خواهند طلا برای همسر خود خریداری کنند، درخواست مشاهده طلاجات مورد استفاده بانوان را می کردند و سریعا از غفلت مالباختگان سو استفاده و اقدام به سرقت طلاجات آنان می کردند.
این مقام انتظامی ابراز داشت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند سارقان پس از سرقت به شهر ری متواری و خود را از دید پلیس مخفی کرده اند.
سردار گودرزی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی پس از اخذ نیابت قضائی به شهرری اعزام و در یک عملیات موفق پلیسی موفق شدند هر 9 نفر سارق طلاجات که اعضای یک باند بودند را دستگیر و به استان فارس انتقال دهند.
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه این سارقان حرفه ای در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه شدن با ادله و مستدات پلیس، به 50 فقره سرقت در شیراز اقرار کردند، اظهار داشت: متهمان تحویل مراجع قضائی و از ان طریق روانه زندان شدند.
سردار گودرزی از شهروندان خواست کسانی که به این شیوه مورد دستبرد قرار گرفته اند برای شناسایی و طرح شکایت به پلیس آگاهی جنوب واقع در بلوار رازی مراجعه کنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز