استاندار فارس:

ایرلاین «فلای پرشیا» با مرکزیت شیراز فعالیت خود را آغاز می کند

۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۹:۰۱:۴۸
کد خبر: ۷۶۵۴۸۵
ایرلاین «فلای پرشیا» با مرکزیت شیراز فعالیت خود را آغاز می کند
استاندار فارس گفت: شرکت هواپیمایی تازه تاسیس «فلای پرشیا» به عنوان یک ایرلاین بخش خصوصی با اخذ مجوزهای قانونی از سازمان هواپیمایی کشور به زودی فعالیت خود را با مرکزیت شهر شیراز آغاز می کند.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، مهندس اسماعیل تبادار با اعلام این خبر افزود: توسعه استان نیازمند فراهم کردن زیرساخت ها در حوزه های مختلف از جمله حوزه حمل و نقل است که رویکرد مدیریت ارشد استان در طول یکسال گذشته بر توسعه زیرساخت های حمل و نقل در ابعاد مختلف آن متمرکز بوده است.
وی ادامه داد: یکی از زیرساخت ها در حوزه حمل و نقل، توسعه صنعت هواپیمایی استان است که در این راستا با حمایت های صورت گرفته شرکت هواپیمایی فلای پرشیا مجوزهای لازم را اخذ و به زودی فعالیت های خود را با مرکزیت کلانشهر شیراز آغاز می کند.
نماینده عالی دولت در استان فارس همچنین با اشاره به ظرفیت های فراوان موجود در استان در حوزه تاریخی، فرهنگی، گردشگری و مذهبی گفت: حمل و نقل از ارکان اصلی صنعت توریسم است که این صنعت به عنوان یکی از مهمترین و پردرآمدترین صنایع می تواند در رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در استان نقش آفرین باشد.
مهندس تبادار با تاکید بر اینکه توسعه صنعت توریسم می تواند کشور را از وابستگی به درآمدهای نفتی جدا کند، بیان کرد: یکی از راه های توسعه صنعت توریسم در استان فارس، توسعه زیرساخت های حمل و نقل به خصوص حمل و نقل هوایی است که این موضوع در دستور کار بوده و همچنان باید تلاش های لازم در این زمینه صورت بگیرد تا بتوانیم با جذب هرچه بیشتر گردشگران داخلی و خارجی، شرایط را برای توسعه فعالیت های اقتصادی و رفع معضل بیکاری فراهم کنیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز