شناسایی و دستگیری اخاذ مامور نما در شیراز

۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۹:۰۵:۵۱
کد خبر: ۷۶۵۹۲۴
شناسایی و دستگیری اخاذ مامور نما در شیراز
فرمانده انتظامی شیراز گفت: ماموران انتظامی این شهرستان یک نفر که با یک دستگاه پژو پارس خود را به عنوان مامور ناجا معرفی و از مردم اخاذی می کرد شناسایی و دستگیر کردند.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سرهنگ "دلاور القاصی مهر" اظهارداشت: دو نفر به هویت معلوم با مراجعه به کلانتری "27 گلستان" شهرستان شیراز، اظهار کرده اند که فردی با یک دستگاه پژو پارس با ارائه کارت شناسایی خود را مامور نیروی انتظامی معرفی و مبلغ 15 میلیون و 500 هزار ریال از ما اخاذی و متواری شد.
وی افزود: موضوع شناسایی و دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت و پس از انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی فرد مورد نظر طی یک عملیات غافلگیرانه در حالی که با یک دستگاه پژو پارس در حال طی طریق بود دستگیر و به کلانتری منتقل شد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از خودرو تعداد 8 دستبند یکبار مصرف کشف شد، خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس به جرم خود مبنی بر اخاذی مبلغ 15 میلیون و 500 هزار ریال از شاکیان اعتراف کرد.
سرهنگ القاصی مهر به شهروندان توصیه کرد: در صورت مراجعه ماموران انتظامی به آنان ضمن درخواست کارت شناسایی، در صورت مشکوک بودن؛ بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند تا امکان ارتکاب جرم از افراد ناشناس سلب شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز