آغاز ساخت پیست های موتور سورای و سوارکاری در لارستان

۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۲:۲۲:۳۱
کد خبر: ۷۶۶۷۷۱
آغاز ساخت پیست های موتور سورای و سوارکاری در لارستان
طی آئینی با حضور فرماندار ویژه لارستان و نماینده مردم، کلنگ احداث پیست های موتورسواری و سوارکاری در لارستان به زمین زده شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، طی آئینی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، جمشید جعفر پور نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج و گراش،  روسای منابع طبیعی و ورزش و جوانان لارستان و جمعی از پیشکسوتان و ورزشکاران، کلنگ احداث پیست های موتورسواری و سوارکاری در لارستان به زمین زده شد.
در حاشیه این مراسم رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان با ابراز خرسندی از برداشتن نخستین گام از آرزوهای چندین ساله ورزشکاران این شهرستان، اظهار داشت: پس از پیگیری های زیاد و همکاری مسئولان مختلف خوشبختانه زمین مورد نیاز جهت احداث پیست های ماشین سواری و موتورسواری و همچنین سوارکاری اختصاص یافت.
محمدحسن طیبی با بیان اینکه این پروژه در منطقه «حسن لری» در جاده لارستان-جهرم واقع شده است، افزود: برای اجرای این پروژه ها ۳۰ هکتار زمین در نظر گرفته شده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تا با نامگذاری این مکان بنام دهکده المپیک لارستان زمینه فعالیت رشته های مختلف ورزشی را در این مکان فراهم و سرانه ورزشی این شهرستان را ارتقاء دهیم، تصریح کرد:انتظار می رود با همکاری مسئولان استانی و محلی به تدریج بودجه لازم برای احداث این طرح مهم ورزشی در سال جاری و سال ۹۸ اختصاص یابد.
وی اضافه کرد: اداره ورزش لارستان و هیأتهای موتور سواری و سوارکاری و آفرود سعی خواهند کرد تا با حمایت مسوولین تا پایان سال جاری پیست اتومبیل رانی و موتور سواری کراس را جا نمایی و برای برگزاری مسابقات استانی آماده سازی کنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز