کلاهبرداری ۴۰۰ میلیونی به بهانه اعزام زوار به کربلا

۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۰:۱۹:۰۶
کد خبر: ۷۶۷۰۰۰
کلاهبرداری ۴۰۰ میلیونی به بهانه اعزام زوار به کربلا
فرمانده انتظامی ممسنی گفت: فردی که با راه اندازی دفتر ثبت نام غیر مجاز در این شهرستان از 79 نفر شهروند مبلغ 400 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،سرهنگ "محمد هاشم قسام" اظهارداشت:در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه شخصی به هویت "و-ا" با راه اندازی دفتر ثبت نام زیارتی برای اعزام به کربلا، مبالغی از آنان اخذ و قصد متواری شدن را دارد.
وی افزود: موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ضمن هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی موفق به دستگیری متهم شدند.
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهم پس از انتقال به پلیس اطلاعات در بازجویی فنی و تخصصی اقرار به کلاهبرداری از 79 نفر شهروند به مبلغ 400 میلیون ریال در شهرستان ممسنی کرد.
سرهنگ قسام با اشاره به اینکه نیمی از مبلغ کلاهبردای شده از متهم اخذ و تحویل شاکیان شده است، به شهروندان هشدار داد: چنانچه قصد عزیمت به کربلای معلی و عتبات عالیات را دارند فقط از دفاتر مجاز اقدام به ثبت نام کنند و در صورت ثبت نام از طریق سایت های اینترنتی صرفا از سایت هایی که به صورت رسمی اعلام شده است اقدام کنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز