معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس:

رابطه دولت و روستاها رابطه ای دوسویه است

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۱:۰۰:۵۳
کد خبر: ۷۶۷۱۹۳
رابطه دولت و روستاها رابطه ای دوسویه است
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت:وجود ۲۱۱۲ دهیاری در فارس زنجیره خدمات رسانی وسیعی در استان تشکیل داده که هم بازوان خوبی برای دولت و همیاران مردم هستند.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس در مراسم تحویل ۴۵ دستگاه خدمات رسان به دهیاری های استان بحث پسماند و دفع بهداشتی آن را یکی از معضلات اساسی کشور دانست و گفت :تجمیع زباله ها و پسماندها به ویژه در محیط های روستایی باعث کاهش ظرفیت این مناطق برای جذب گردشگر می شود و دهیاران باید با بسیج مردمی در دوره های مطخص زمانی نسبت به پاکسازی محیط زیست اقدام کنند.
عنایت الله رحیمی در ادامه با بیان این که رابطه میان دولت و روستاها یک رابطه دوسویه است که در نهایت منجر به پیشرفت و آبادانی کشور می شود گفت: تلاش روستاییان در حوزه تولید پشتوانه مطلوبی برای کشور محسوب می شود و در عین حال دولت نیز به دنبال توسعه خدمات زیربنایی و شکوفایی روستاهاست چرا که با گسترش روند توسعه روستاها تولید و اشتغالزایی افزایش می یابد. وی به ۲۱۱۲ دهیاری موجود در استان اشاره کرد و گفت: دولت تدبیر در راستای امور زیربنایی تلاشهای بسیاری انجام داده که برخورداری کلیه روستاهای بالای بیست خانوار از نعمت گاز تا پایان امسال یکی از مهمترین اقدامات انجام گرفته است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با بیان این که افزایش مشارکتهای مردمی یکی از وظایف مهم دهیاری هاست تصریح کرد: دهیاری ها زیربنای توسعه در مشارکت مردم تلقی می شوند بنابراین باید قانونمندی و قانونگرایی را در همه زمینه ها ملاک عمل قرار دهند و هیچ کدام از دهیاری ها هم نبایستی خارج از چارچوب و بودجه مصوب عمل کنند و ادارات نیز نباید انتظار خدمتی خارج از چارچوبهای مشخص را از دهیاری ها داشته باشند. 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز