کشف بیش از ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرودشت

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۹:۵۸:۲۸
کد خبر: ۷۶۷۵۷۹
کشف بیش از ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرودشت
فرمانده انتظامی مرودشت گفت: با تلاش ماموران این شهرستان، 29 هزار و 100 لیتر گازوئیل قاچاق کشف و یک دستگاه کامیون کشنده نیز توقیف شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سرهنگ "اسماعیل زراعتیان"اظهارداشت: در پی تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان، ماموران انتظامی این شهرستان مطلع شدند شخصی به هویت معلوم با یک دستگاه تریلر قصد انتقال سوخت قاچاق به استان های دیگر دارد.
وی افزود: موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و سریعا به محل مورد نظر اعزام و خودرو را مشاهده  و برای بررسی بیشتر آن را به پلیس آگاهی انتقال دادند.
سرهنگ زراعتیان با بیان اینکه در بازرسی از این کامیون، 29 هزار و 100 لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف شد، تصریح کرد: در این زمینه یک نفر قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت در خاتمه با تاکید بر استمرار طرح های عملیاتی مبارزه با قاچاق به صورت برنامه ریزی شده، اظهار کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در جامعه می شود و مقابله با آن یکی از اولویت های کاری پلیس به شمار می رود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز