مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس:

جولان شکارچیان در مناطق حفاظت شده به پایان رسیده است

۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۸:۴۳:۱۵
کد خبر: ۷۷۰۴۶۰
جولان شکارچیان در مناطق حفاظت شده به پایان رسیده است
مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس ضمن تاکید بر تلاش های فراوان محیط بانان گفت: امروز دیگرجولان شکارچیان در مناطق حفاظت شده به پایان رسیده است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سعید محمودی اظهارداشت: در شش ماهه اخیر  نیروهای یگان حفاظت محیط زیست فارس749متخلف را دستگیر کردند.این در حالیست که که در شش ماهه مشابه در سال گذشته نیروهای یگان215قبضه اسلحه و 388متخلف را دستگیر کرده بودند.
وی افزود: با تلاش و کوشش فراوانی که توسط یگان حفاظت محیط زیست این استان به منظور ارتقای نظارت بر حوزه شکارو صید انجام شده است همچنین در شش ماهه اول سال جاری 7490مورد ادوات شکار شامل: فشنگ، قطار، دوربین ،بی سیم ،اره برقی قایق ، دام پرنده گیری، تور ماهیگیری و... کشف و ضبط شده و شاهد کاهش فرصت شکار برای شکارچیان در مناطق هستیم.  .
وی گفت:  افزایش کشفیات به دلیل افزایش اکیپ های نظارتی یگان حفاظت اجرایی محیط زیست در کلیه مناطق تحت نظارت محیط زیست استان فارس است و هوشیاری و تلاش مضاعف محیط بانان نقطه قوت این برنامه ها و تضمین موفقیت آن است.  
مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس  از کاهش آتش سوزی در مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان در شش ماهه اول سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود:در شش ماهه اول امسال 12مورد آتش سوزی گزارش شد که با سرعت  عمل  محیط بانان در مناطق سریعا مهار شدند که نسبت به مدت  زمان  مشابه در سال قبل 89درصد شاهد کاهش آتش سوزیها در مناطق بودایم.  وی این روند را حاصل افزایش گشت و کنترل های میدانی و مستمر  و دقت عمل و آمادگی گروههای بحران در مناطق حفاظت شده استان فارس ذکر کرد.
محمودی ابراز داشت: با تدابیر اتخاذ شده به منظور کنترل هرچه بهتر و سریعتر در مناطق، تجهیزات مناسبی در اختیار محیط بانان قرار گرفته است و با ایجاد سپر حفاظتی مستحکم تر عرصه های محیط زیست بیش از پیش بر متخلفان تنگ شده است،امروز دیگر زمان جولان شکارچیان در مناطق حفاظت شده  به پایان رسیده است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز