مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری فارس:

لازمه مصون سازی جامعه از هجمه های مختلف آگاهی بخشی است

۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۵۲:۴۱
کد خبر: ۷۷۱۰۵۷
لازمه مصون سازی جامعه از هجمه های مختلف آگاهی بخشی است
مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری فارس ، گفت: کار پدافند غیر عامل، آسیب شناسی ، آموزش و آگاهی بخشی به افراد جامعه، در راستای ایجاد مصونیت در کشور از هجمه های مختلف است که لازمه آن توجه به نظام تعلیم و تربیت می باشد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سید محمد لطیف حسن پور در آیین نکوداشت هفته پدافند غیر عامل مدارس فارس در دبیرستان دخترانه شهید محمد تقی دستغیب ناحیه سه شیراز ، گفت: پدافند غیر عامل در حقیقت مکمل دفاع مسلحانه است که در آن توجه به زیر ساخت ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی گفت: کار پدافند غیر عامل، آسیب شناسی و آموزش و آگاهی بخشی به افراد جامعه، در راستای ایجاد مصونیت در کشور از هجمه های مختلف است که لازمه آن توجه به نظام تعلیم و تربیت می باشد.
مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری فارس بیان کرد: اگر بتوانیم در اصول این نوع پدافند ،آموزش همگانی را پیش بینی کرده و مردم را  با آن آشنا نماییم، کار مهمی صورت گرفته است.
حسن پور افزود: فرهنگ سازی در این زمینه  باید به شکل ویژه در نظام آموزشی دیده شود که می تواند اثرات ویژه ای در نظام اجتماعی داشته باشد.
وی خاطر نشان کرد: هدف این پدافند ، کاهش آسیب های اجتماعی است  ، چرا که این آسیب ها می تواند به خانواده به عنوان مهمترین رکن هر جامعه صدمه وارد کند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز