مجموعه جهانی تخت جمشید در صدر بازدید گردشگران خارجی

۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۴:۵۵:۴۶
کد خبر: ۷۷۱۹۱۴
مجموعه جهانی تخت جمشید در صدر بازدید گردشگران خارجی
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان فارس گفت: طی ۷ ماه سال جاری بیش از ۴ میلیون ۲۴۰ هزار گردشگر داخلی و خارجی از اماکن تاریخی و فرهنگی استان فارس بازدید کردند.
‌‌به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، مصیب امیریاظهارداشت: طی ۷ ماهه سال جاری، تعداد ۴ میلیون و ۲ هزار و ۴۱۲ نفر گردشگر داخلی و ۲۴۱ هزار و ۱۸۵ گردشگرخارجی از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی استان فارس بازدید کردند که در مجموع نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد افزایش داشته است.
این مقام مسئول با اشاره به برنامه سفر گردشگران خارجی به کشور، از نیمه دوم فروردین ماه تا اوایل تابستان و از نیمه دوم شهریور ماه تا اواخر آبان ماه، ادامه داد: در مهرماه امسال ۲۴۱ هزار و ۱۸۵ گردشگر خارجی از اماکن تاریخی- فرهنگی استان دیدن کردند.
این مقام مسئول با بیان اینکه گردشگران کشورهای فرانسه،‌ آلمان، ایتالیا، بیشترین تعداد را در میان گردشگران خارجی طی ۷ ماه امسال داشته اند، خاطر نشان کرد: میراث جهانی تخت جمشید با ۱۴هزار و ۱۹۵ نفر، نقش رستم با ۱۱ هزار و  ۴۶۲ نفر و مجموعه جهانی پاسارگاد با ۹ هزار و  ۴۴۰ نفر بیشترین آمار بازدید خارجی را به خود اختصاص داده اند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز