نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی:

خدمات الکترونیکی سازمان تامین اجتماعی زمینه ساز سهولت بیمه شدگان است

۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۸:۴۶:۴۳
کد خبر: ۷۷۵۶۵۱
خدمات الکترونیکی سازمان تامین اجتماعی زمینه ساز سهولت بیمه شدگان است
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمات میز خدمت و الکترونیکی که توسط اداره کل تامین اجتماعی استان فارس ارائه می‌شود می‌تواند درانجام امور بیمه شدگان سهولت ایجاد کند .
به گزارش  خبرگزاری برنا از فارس، فرج اله رجبی  در بازدید از خدمات الکترونیکی و میز خدمت تامین اجتماعی اظهار کرد: یکی از مشکلات موجود درادارات ،سردر گمی مخاطبین  جهت انجام امور خود می باشدکه با ایجاد میز خدمت و الکترونیکی شدن خدمات ارائه شده ، می توان قدم موثری دربالا بردن سطح  رضایتمندی آنان برداشت .
عضو کمیسیون عمران مجلس  خاطرنشان کرد: از آنجا که زمان ، نقش مهمی در زندگی مردم ایفا می کند، لذا می بایست با اطلاع رسانی صحیح و به موقع از خدماتی که توسط دستگاههای اجرایی  ارایه می گردد ، راه را برای استفاده مفید مردم از این خدمات هموار نمود ؛ چراکه در صورت عدم آگاهی مخاطبین ، سازمانها خود را فقط متحمل هزینه های  اضافی نموده اند و هدف اصلی  دستگاه که ارائه خدمت به بهترین نحو ودرکوتاه ترین زمان ممکن است فراموش خواهد شد .
وی ضمن رضایتمندی از عملکرد اداره کل تامین اجتماعی فارس ، ابراز امیدواری کرد که با همت وپشتکاری که کارکنان این سازمان در ارائه خدمات به مخاطبین خود نشان می دهند، بتوانند الگویی برای دیگر دستگاه ها باشند .
مدیر کل تامین اجتماعی فارس نیز در این بازدید با برشمردن خدمات تامین اجتماعی گفت : خدمات ما به دو صورت حضوری و غیر حضوری به مخاطبین سازمان که قریب به 43درصد از جمعیت استان را تشکیل می دهند ارایه می گردد .
عبدالکریم نباتی تاکید کرد: در راستای ایجاد دولت الکترونیک خدماتی از قبیل سامانه مشاهده سوابق بیمه شدگان،سامانه فیش مستمری بگیران ، پرداخت غیرحضوری برگ پرداخت ، لیست - صدور برگ پرداخت، نوبت دهی اینترنتی مراکز درمانی ،نوبت دهی اینترنتی شعب، نمایش بدهی کارفرمایان، پورتال درمان،کمیسیون های پزشکی، ابلاغ الکترونیک  ، اعتراض کارفرمایان و بیمه شدگان ،اپلیکیشن تامین اجتماعی من،مرکز ارتباطات مردمی،سامانه پیگیری مکاتبات ، شماره کد دستوری #142* ، غرامت دستمزد بیماری،کمک هزینه ازدواج،کمک هزینه بارداری،کمک هزینه پروتز و اروتز،کمک هزینه سفر،کمک هزینه کفن و دفن،اعلام درخواست بیمه ایرانیان خارج از کشور بعنوان خدمات الکترونیکی برخط از طریق پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی قابل ارایه به کلیه بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان است.
وی در پایان با اشاره به هدف راه اندازی میز خدمت در تامین اجتماعی گفت: در راستای تکریم شهروندان  و  جلوگیری از هدر رفت وقت مراجعین ، میزهای خدمات واحدهای اجرایی در کلیه شعب استان راه اندازی شده است .
نظر شما