آزاد سازی شاخه های درختان درحریم شبکه برق

۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۷:۱۹:۱۳
کد خبر: ۷۷۷۴۵۲
آزاد سازی شاخه های درختان درحریم شبکه برق
مدیر امور خدمات فنی شبکه توزیع نیروی برق شیراز گفت: عملیات آزاد سازی حریم شبکه 20 کیلو ولت از شاخه های درختان ، با توجه به نزدیک شدن به فصل بارندگی و با هماهنگی شهرداری شیراز انجام شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، محسن بی غرض اظهارداشت: پروژه آزاد سازی حریم شبکه از شاخه های درختان ، توسط گروه خط گرم شرکت توزیع برق شیراز و با رعایت تمام نکات ایمنی و با حضور ناظران شهرداری شیراز با هدف پاکسازی محدوده شبکه فشار متوسط در حال اجرایی شدن می باشد.
وی با بیان اینکه هر سال این عملیات اجرایی می شود، گفت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه فصل سرما و افزایش بارندگی ها، با هدف جلوگیری از بروز حوادث ناشی از شکستگی شاخه های درختان و قطع احتمالی شبکه های برق، عملیات آزاد سازی حریم  با حضور ناظران شهرداری اجرایی می شود.
مدیر امور خدمات فنی شبکه گفت تاکنون جلسات متعددی با سازمان فضای سبز شهرداری برگزار شده است که در این جلسات اولویتها و چگونگی اجرای عملیات به طور دقیق کارشناسی شده است.
بی غرض گفت: با توجه به آموزشهای لازم به پرسنل اجرایی در خصوص چگونگی آزادسازی شبکه بر حسب اولویتها گفت با توجه به اولویت ها در پروژه شاخه زنی، 2 اولویت مشخص شد که اولویت اول مربوط به الویتهای کاملا حاد که باید سریعا انجام گیرد و اولویت دوم مربوط به آزاد سازی حریم با درجه دوم اهمیت می باشد.
وی ادامه داد: قبلا آزاد سازی حریم بصورت منطقه ای و یکجا انجام می شد و در هر بازه زمانی در یک منطقه از شهراقدامات لازم صورت می گرفت اما هم اکنون با تهیه نقشه عملیاتی بر اساس اولویتها و تعیین نقاط gps آنان شاهد کاهش چشمگیر خاموشی ها در محدوده عملیاتی شرکت توزیع برق شیراز بوده ایم.
بی غرض اضافه کرد: هم اینک عملیات شاخه زنی در محدوده اطراف شهر شیراز به پایان رسیده و در محدوده شهری همچنان ادامه دارد.
مدیرامور خدمات فنی شبکه توزیع نیروی برق شیراز گفت: عملیات شاخه زنی یک اقدام کاملا تخصصی است که متناسب با وضعیت شبکه، نوع درخت و بدون ایجاد خدشه در رشد و زیبایی درختها اجرایی می شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز