مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس:

موفقیت‌های ورزشی یکی از شاخص‌های ارزیابی قدرت ملت‌ها است

۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۸:۰۱:۳۱
کد خبر: ۷۷۷۴۶۴
موفقیت‌های ورزشی یکی از شاخص‌های ارزیابی قدرت ملت‌ها  است
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: یکی از شاخص‌های ارزیابی قدرت ملت‌ها موفقیت‌های ورزشی است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ، حیدر علی کامیاب اظهارداشت: ورزش زنان در کسب این موفقیت ها و به دست آوردن شاخص های مرتبط با آن نقش انکار ناپذیری دارد.
وی توسعه همه جانبه را شرط بقای یک جامعه دانست و با اشاره به نقش تأثیرگذار زنان درامر افزود: امروز قهرمانانی نظیر ساره جوانمردی، سمیرا ارم، فروغ عباسی و.. با کسب موفقیت های ورزشی نام ایران را پررنگ تر از دیگر حوزه ها در جهان مطرح می‌کند.
دبیر شورای عالی ورزش استان فارس جامعه توسعه یافته را پویا و بالنده دانست و گفت: انگیزه پیشرفت در چنین جامعه ای باعث می‌شود ضرب آهنگ توسعه با سرعت و شتاب هر چه بیشتری طی طریق کند.
کامیاب افزود: قطعا جا ماندن از این قافله با هزینه های سنگین و هنگفتی همراه خواهد بود.
وی در ادامه نگاه وزارت ورزش و جوانان به حوزه بانوان را نگاهی توسعه مدار دانست و افزود: احیای دوباره معاونت ورزش بانوان در ادارات کل حاکی از این نوع نگاه است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به فعال بودن بیش از ۱۵۰۰ مکان ورزشی در استان فارس، حجم ساخت و ساز های ورزشی در چهار سال گذشته را با ۲۰ سال پیش از این برابر دانست و گفت :بر اساس سیاست های وزارت ورزش و جوانان می بایستی تا ۴۰ درصد از امکانات و اعتبارات ادارات ورزش و جوانان و هیئت های ورزشی به حوزه بانوان اختصاص داده شود.
کامیاب ساخت یک مکان ورزشی اختصاصی بانوان در هر کدام از شهرستان های استان را یکی دیگر از سیاست‌های اداره کل ورزش و جوانان استان عنوان کرد و خطاب به مدیران بخش بانوان ورزش استان گفت :می‌توان با توسعه نرم افزاری ورزش و با توجه به ورزش همگانی اقدام به استعداد یابی درحوزه قهرمانی کرد.
وی در ادامه صحبت هایش توجه به نسل جوان را یکی از اولویت‌های جامعه دانست و با اشاره به هجمه های موجود در حوزه فرهنگی گفت: امروز معنای جنگ خروج گلوله از لوله تفنگ و پرتاب موشک نیست، بلکه گاهی جنگ اقتصادی و گاهی فرهنگی است.
دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان استان فارس توجه به نیازها ،اولویت ها و مطالبات جوانان را یکی از راهکارهای مقابله با جنگ نوینی دانست که به اعتقاد وی امروز جامعه ما در حوزه فرهنگ با آن دست در گریبان است.
کامیاب در بخش پایانی صحبت‌هایش به برگزاری المپیاد ورزشی استعداد های برتر کشور و میزبانی استان فارس از دو رشته هندبال و بسکتبال این المپیاد اشاره کرد و با تاکید بر لزوم بسیج تمام امکانات منابع برای میزبانی باشکوه این مسابقات گفت: به دلیل برنامه‌ریزی وزارت ورزش و جوانان برای حضور قدرتمند در المپیک ۲۰۲۲ جوانان این مسابقات برای ما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز