معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس:

جمع آوری ۱۸۰۰ مورد انشعاب غیرمجاز برق دراستان فارس

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۰:۲۳:۵۲
کد خبر: ۷۷۷۶۳۳
جمع آوری ۱۸۰۰ مورد انشعاب غیرمجاز برق دراستان فارس
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از جمع آوری 1800 مورد انشعابات غیرمجاز در حوزه عملیاتی این شرکت در6 ماهه نخست سال جاری خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، مهدی طالبی،اظهارداشت: در6 ماهه نخست سال جاری، تعداد28 هزار دستگاه کنتور معیوب و فرسوده تعویض گردید که این فعالیت جایگزینی کنتورهای دیجیتالی با کنتورهای معیوب و فرسوده، از دیگر اقدامات شرکت توزیع نیروی برق استان فارس برای جلوگیری از اتلاف انرژی است.
وی در ادامه از شناسایی و جمع آوری 5 هزار انشعاب غیرمجاز برق طی سال 96 در استان خبر داد و افزود: سامانه نظارت بر فعالیت های کاهش تلفات با برون سپاری فعالیت ها به ناظرین کاهش تلفات به صورت سیستمی طراحی گردیده است که توانسته به صورت موثر کنترل فعالیت ها ی کاهش تلفات در بخش غیر فنی را پیگیری نماید.
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس تصریح کرد: روند کاهش تعداد 
برق های غیر مجاز نسبت به 6 ماهه سال گذشته به علت کنترل و نظارت انجام گرفته قابل توجه می باشد که کاهش 40 درصدی اخذ برق غیر مجاز را به دنبال داشته است.
وی افزود: همچنین با آزمایش و بازرسی از 420 هزار انشعاب برق استان به منظور اجرای طرح کاهش تلفات و مدیریت مصرف برق در سال 96 ، تعداد 45 هزارفقره کنتور معیوب و فرسوده شناسایی و تعویض گردید.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز