همه دعوتند به نمایشگاه نقاشی کودکان کار در شیراز

۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۷:۴۶:۵۳
کد خبر: ۷۷۹۷۶۶
همه دعوتند به نمایشگاه نقاشی کودکان کار در شیراز
همه شهروندان شیرازی به نمایشگاه نقاشی کودکان کار با عنوان شهرِ من که به همت موسسه مردم نهاد صبح آفرینش و جمعیت امام علی (ع) در بوستان بعثت برگزارشده است دعوتند.
دبیر موسسه مردم نهاد صبح آفرینش در گفتگو با خبرنگار برنا اظهارداشت: اولین نمایشگاه گروهی کودکان کار با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری شیراز در تاریخ پنجشنبه ۱ آذر ماه  در بوستان بعثت،فرهنگسرای هنر افتتاح شده است.
محمد مسعودیان تاکید کرد: نمایشگاه  نقاشی شهرمن با هدف توانمند سازی ،افزایش اعتماد بنفس ،کشف استعداد کودکان کار با حضور کودکانی 6 تا 13 سال از محله سعدی و بافت قدیم شهر شیراز برگزارشده است.

کودکان کار

وی با اشاره به اینکه دراین نمایشگاه 100 اثر نقاشی کودکان کار و کودکان بدسرپرست وجود دارد،  افزود: از 6 ماه قبل با کمک چهار مربی نقاشی داوطلب کودکان آموزش های لازم را یاد گرفتند تا بتوانند آثار خود را در این نمایشگاه ارائه دهند.
دبیر موسسه مردم نهاد صبح آفرینش ضمن تشکر از معاونت فرهنگی شهرداری شیراز بابت در اختیار گذاشتن رنگ ، بوم و وسائل مورد نیاز کودکان برای نقاشی  ابراز امیدواری کرد که شهروندان استقبال مناسبی از این نمایشگاه داشته باشند و آثار کودکان را خریداری کنند زیرا عواید فروش برای فعالیت های آینده کودکان کار استفاده می شود
مسعودیان عنوان کرد : علاقمندان به بازدید ازنقاشی های کودکان کار  تا تاریخ 6 آذر  از ساعت ۱۷:۳۰ لغایت ۲۱ میتوانند به این نمایشگاه بیایند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز