دعوت از نیک اندیشان عرصه سلامت در گسترش خدمات درمانی بیمارستان نمازی

۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۹:۵۱:۳۲
کد خبر: ۷۸۰۵۱۲
دعوت از نیک اندیشان عرصه سلامت در گسترش خدمات درمانی بیمارستان نمازی
نشست خبری بیمارستان نمازی شیراز، در خصوص فعالیت های بنیاد خیریه مرحوم نمازی با هدف جذب کمک جهت بهسازی و بازسازی بخش های تشخیصی، درمانی، تکمیل و خرید تجهیزات مورد نیاز این مرکز آموزشی درمانی، برگزار شد.
 به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، رییس مرکز آموزشی درمانی نمازی، گفت: بیمارستان نمازی به دلیل ماهیت وقف بودن آن، برای استفاده عموم مردم از خدمات سلامت قرار گرفته که بر همین اساس، مورد توجه ویژه خیرین قرار گرفته است.
دکتر «احمد حسین زاده» افزود: بنیاد خیریه نمازی، از سال ۹۳ به طور رسمی به ثبت رسیده و تاکنون خدمات بسیار خوبی در جهت گسترش بخش های تشخیصی و درمانی به ارزش چهار میلیارد تومان، از سوی نیکوکاران حوزه سلامت انجام شده است و نیاز به قدم های بزرگتری توسط خیرین برای توسعه بخش های این بیمارستان دارد.
وی، یادآور شد: بیمارستان نمازی با ۶۶ بخش تخصصی و فوق تخصصی بستری و تشخیصی، به عنوان یک بیمارستان مرجع، بهترین و به روزترین خدمات درمانی در رشته های مختلف مانند مغز و اعصاب، یورولوژی، صرع، پارکینسون، ارتوپدی، عفونی، ایمونولوژی، غدد، متابولیسم، قلب و کلیه کودکان، مراقبت های ویژه کودکان و نوزادان، به بیمارانی از استان فارس و استان های همجوار با تعرفه دولتی و پذیرش بیمه های مختلف، ارایه می دهد.
 رییس بیمارستان نمازی، تعداد مراجعان به این بیمارستان را به طور میانگین ۶ هزار و ۵۰۰ بیمار در ماه، عنوان کرد.
دکتر حسین زاده، بیان کرد: خرید دستگاه رادیوتراپی ویژه بیماران سرطانی به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، پرداخت هزینه ساخت یک ساختمان چهار طبقه با مبلغ ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، اهدای هفت دستگاه دیالیز از ۲۵ دستگاه دیالیز موجود در این مرکز، اهدای ۲ دستگاه سونوگرافی و اهدای ۴۰۰ میلیون تومان برای دستگاه های هواساز، از اقدامات مهم افراد نیکوکار این بنیاد، به شمار می رود.
همچنین مدیر مرکز آموزشی درمانی نمازی، گفت: این مرکز ۷۵ هزار مترمربع زیربنا دارد که نزدیک به ۳۰ هزار مترمربع آن بازسازی و نزدیک به ۴۵ هزار مترمربع از زیربنای این مرکز نیاز به بازسازی دارد.
دکتر «مهدی ماهر» افزود: با اجرای طرح تحول نظام سلامت و بسته هتلینگ، بیش از ۴۰ میلیارد تومان صرف بهسازی و نوسازی بخش های مختلف بیمارستان شده است.
وی با بیان اینکه ماهانه بیش از هزار و ۵۰۰ عمل جراحی در این مرکز انجام می شود، اضافه کرد: این مرکز روزانه با ۳۰ هزار مراجعه کننده، تنها بیمارستان در شیراز است که در آن پذیرش و معالجه بیماران سکته مغزی، انجام پیوند مغز استخوان و جراحی مغز بدون بی هوشی انجام می شود و مرجع پاسخگویی به بیماران استان های همجوار در جنوب کشور است.
 دکتر ماهر، ادامه داد: علاوه بر ارایه خدمات به بیماران و مراجعان از سراسر کشور در بیمارستان نمازی، در شش ماه نخست امسال بیش از هزار و ۷۰۰ بیمار از کشورهای دیگر در این بیمارستان، معالجه شدند.
مدیر بیمارستان نمازی، یادآور شد: برای توسعه بخش های بستری و تجهیزاتی این بیمارستان در راستای ارتقای سطح خدمات به بیماران، نیازمند یاری عموم مردم به ویژه نیک اندیشان عرصه سلامت هستیم
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز