فرمانده انتظامی استان فارس:

کشف ۲۶۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در فارس

۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۴:۰۰:۰۸
کد خبر: ۷۸۵۱۹۸
کشف ۲۶۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در فارس
فرمانده انتظامی استان فارس از کشف 260 میلیارد تومان کالای قاچاق طی 8 ماه اول سال جاری خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سردار "احمد علی گودرزی" اظهارداشت: در 8 ماه سال جاری 2 هزار و 826 دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق توقیف و 5 هزار و 10 متهم دستگیر شده اند.
وی گفت: در این مدت، 260 میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در استان کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 53 درصد افزایش نشان می دهد.
سردار گودرزی بیان کرد: در این مدت 75 فقره پرونده کلان با ارزش بالای 500 میلیون تومان کشف شده که با افزایش 10 درصدی روبه رو بوده است.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در 8 ماه اول سال جاری، یک میلیون لیتر سوخت قاچاق نیز در استان کشف شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، 93 درصد افزایش نشان می دهد.
کشف یک تن و 500 کیلو مواد مخدر در 72 ساعت گذشته
سردار گودرزی ادامه داد: طی 72 ساعت گذشته مأموران انتظامی استان موفق شدند با اجرای چند عملیات منسجم، یک تن و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و در این راستا 10 قاچاقچی را دستگیر و 5 دستگاه خودرو متعلق به آنان را توقیف کردند.
فرمانده انتظامی استان فارس درخصوص کشفیات مواد مخدر پلیس فارس در سال جاری نیز گفت: در این خصوص از ابتدای سال جاری تا کنون 56 باند منهدم و 35 تن انواع مواد مخدر کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل، با افزایش 25 درصدی روبه رو بوده است.
وی افزود: طی این مدت 675 دستگاه خودرو و 72 دستگاه موتورسیکلت توقیف و 13 هزار  متهم شامل قاچاقچی، حمل کننده، توزیع کننده، خرده فروش و معتاد دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده اند.
نظر شما