سرپرست استانداری فارس :

استفاده از منابع صندوق توسعه ملی از ملاک های ارزیابی عملکرد بانک ها و دستگاه های اجرایی است

۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۱:۲۲:۱۱
کد خبر: ۷۸۶۰۰۳
استفاده از منابع صندوق توسعه ملی از ملاک های ارزیابی عملکرد بانک ها و دستگاه های اجرایی است
سرپرست استانداری فارس با بیان این که دستگاه های اجرایی استان باید بیشتر از گذشته از ظرفیت صندوق توسعه ملی استفاده کنند، گفت: با استفاده از این منابع می توان توسعه استان را سرعت بیشتری بخشید و یکی از ملاک های مهم ارزیابی دستگاه‌های اجرایی و بانک ها، میزان استفاده از منابع صندوق توسعه ملی خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، مهندس یداله رحمانی در جلسه شورای هماهنگی بانک های استان با اشاره به این که در شرایط فعلی کشور باید تولید را مورد توجه و حمایت جدی قرار دهیم، اظهار داشت: در ارائه تسهیلات به بخش تولید باید به اهلیت سرمایه‌گذاران توجه کرد  ولی جهت گیری اصلی باید پشتیبانی از بخش تولید باشد.
وی نقش سیستم بانکی برای حل مشکلات و تأمین منابع مالی بخش‌های مختلف اقتصادی در شرایط فعلی کشور را بسیار ویژه دانست و گفت: در سال ۹۵، یک هزار میلیارد تومان تسهیلات به صورت مستقیم و غیرمستقیم در استان فارس پرداخت شده و این رقم در سال ۹۶ به یک هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان رسیده است.
سرپرست استانداری فارسادامه داد: عملکرد استان فارس در طرح اشتغال پایدار حدود ۱۲۵ درصد بوده که نشان دهنده تلاش مدیران استان و دستگاه‌های ذیربط است.
رحمانی با اشاره به مطالبات معوق بانک های استان، اظهار داشت: برای پیگیری مطالبات سیستم بانکی باید بر اساس فرمتی مشخص در حوزه های مختلف کشاورزی،  خدماتی، زیرساختی و تولیدی گزارش این معوقات تنظیم شود و این موضوع در جلسات هماهنگی با حضور مدیران دستگاه های اجرایی، واحدهای بدهکار و بانک ها مطرح و پیگیری شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز