بررسی درخواست های ۶۷ نفر از مراجعان به دادگستری استان فارس

۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۸:۳۸:۰۹
کد خبر: ۷۸۶۷۳۳
بررسی درخواست های ۶۷ نفر از مراجعان به دادگستری استان فارس
در راستای تسهیل ارتباطات مردمی و دسترسی آسان مراجعان به مقامات و مسئولان قضایی استان در بیست و ششمین دیدار مردمی مسئولان قضایی، رئیس کل دادگستری استان ضمن ملاقات و استماع اظهارات 67 تن از مراجعه کنندگان، به بررسی پرونده های قضایی آنان پرداخت.
 به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، رئیس کل دادگستری فارس در حاشیه این دیدار با بیان اینکه عمده موضوعات مطرح شده در ملاقات های حضوری با مسئولان قضایی استان تسریع در رسیدگی ها، تقاضای اعمال ماده 477 قانون آئین دادرسی کیفری و  تقاضای عفو و بخشودگی و تخفیف مجازات زندانیان است بیان داشت: استفاده از دانش حقوقدانان و مشاوران حقوقی پیش از هر اقدامی باعث کاسته شدن از طرح دعاوی و شکایات مختلف در مراجع قضایی می گردد.
وی افزود : آگاهی های قضایی و ارتقاء دانش حقوقی مردم یکی از موضوعات مهم در پیشگیری از وقوع جرائم و آسیب های ناشی از طرح پرونده در دستگاه قضایی را فراهم می نماید. 
گفتنی است همزمان در شیراز رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شیراز نیز پرونده 41 نفر از مراجعان و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز پرونده و درخواست های 51 نفر از مراجعان به دادسرای شیراز را با حضور معاونین خود بررسی و در چارچوب قوانین دستورات پیگیری صادر کردند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز