عضو شورای اسلامی شهر شیراز:

دغدغه ما عملگرایی است

۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۴:۳۴:۴۰
کد خبر: ۷۸۷۴۸۰
دغدغه ما عملگرایی است
عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: به دنبال شعار و سخن نیستیم بلکه دغدغه ما عملگرایی است. بر این اساس سعی کردیم بر اساس کدها و مناطق خالی، یاوران جدید را به جمع یاوران قدیم منطقه اضافه کرده تا قدرت عمل یاوران شورا در منطقه افزایش یابد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،سیروسپاک فطرت اظهارداشت: برای کسب نتیجه مؤثر باید جلسات یاوران شورا تحت هر شرایطی و براساس برنامه های تعیین شده برگزار شود. حتی اگر شهردار منطقه در جلسه ای دیگر حضور دارد و نمی تواند حضور داشته باشد جلسات باید با حضور معاونین برگزار شود.
وی با بیان این مطلب که ما در عصر ارتباطات زندگی می کنیم خطاب به شورایاران گفت: با ساخت گروه‌های مجازی در پیام رسان های داخلی و توسعه آن بین شهروندان محلات در اطلاع رسانی پیشتاز بوده و از حال و هوای محلات، فرهنگ ها، مراسم و مشکلات محلی برای روابط عمومی منطقه خبر،گزارش و عکس ارسال کنید تا هر چه بهتر به مسائل محله و حوزه شما پرداخته شود.
عضو شورای اسلامی شهر شیرازبا بیان این نکته که یاوران، بازوان توانمند شورا و شهرداری هستند افزود: هر کدام از شما دارای تخصص و تجربه های خاصی هستید و افکار، ایده‌ها، طرح ها و  نظرات شما می تواند مربوط به تمام کلانشهر شیراز باشد.
پاک فطرت ادامه داد: ما در شورا 8 کمیسیون تخصصی داریم که شما یاوران می توانید با ایده ها و نظریه های خود در مباحث ترافیک، فضای سبز، مسائل فرهنگی و اجتماعی، خدمات شهری و.. برای این کمیسیون ها خوراک تهیه کنید.
وی با اشاره به اینکه منطقه یازده، منطقه ای نوپا و جدید است که علیرغم کمبود اعتبارها به خوبی کار می کند، افزود: بهترین کار خدمت به مردم است. ما مردم خوب، قدرشناس و صبوری داریم که اینها برای ما نعمت و فرصت هستند و ما خدمتگزاران مردم می بایست با برنامه ریزی صحیح، مسیر بالندگی شهر و کشور را هموار کنیم.
در ادامه این جلسه یاوران شورا به بیان مشکلات و خواسته های موجود در محلات خود پرداختند واسکندری معاون شهرسازی و عمرانی منطقه نیز آمادگی خود را برای دریافت نظرات و مشاوره‌های شورایاران در تمام ایام هفته اعلام نمود و گفت: ما تمام نامه ها و درخواست های شما را پیگیری کرده و به شکل هفتگی به همراه شهردار، از مناطقی که شما گزارش داده اید دیدار و تا رفع مشکلات موضوع را پیگیری می کنیم.
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز