عضو سازمان مردم نهاد قائم آل محمد:

کاهش آسیب اجتماعی باعث افزایش سلامت جامعه می شود

۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۰۸:۲۵:۲۷
کد خبر: ۷۸۷۵۷۹
کاهش آسیب اجتماعی باعث افزایش سلامت جامعه می شود
عضو سازمان مردم نهاد قائم آل محمد(ص) کاهش آسیب اجتماعی را باعث افزایش سلامت جامعه دانست وگفت: با هدف کمک به جوانان ونوجوانان در معرض آسیب این موسسه را در سال 1387 تاسیس کرده ایم و تاکنون نیز فعالیت ها فراوانی را در حوزه اجتماعی انجام داده ایم.
جواد مولایی در گفتگو با خبرنگار برنا از فارس  اظهارداشت: آسیب های اجتماعی در جامعه کنونی چنان ریشه در زندگی افراد دارد که رفع آن بستری مناسب را می طلبد تا دردمندی ناشی از تحمل این معضل ها در میان مردم و بخصوص کودکان به حداقل برسد.
وی ادامه داد : در همین راستا با شروع سال تحصیلی جدید ،  سازمان مردم نهاد جوانان قائم آل محمد (ص)  همکاری خود با مدرسه راهنمایی شهید جهان آرا واقع در میدان فرصت شیرازی را  درزمینه برگزاری مسابقات ورزشی، کلاس های آموزشی و  مشاوره های گروهی و فردی  به منظور پیشگیری و کاهش آسیبهای اجتماعی آغاز کرده است .

اسیب

عضو سازمان مردم نهاد جوانان قائم آل محمد (ص) با اشاره به اینکه برنامه های اجرا شده با هدف توسعه سلامت و ایجاد روحیه امید خود باوری و شادابی در نوجوانان اجرا می شود، بیان کرد8 نفر از جوانان توانمند موسسه در دو شیفت صبح و عصر مشغول به فعالیت در مدرسه شهید جهان آرا  هستند و با تلاش های انجام شده  بیش از ۶۰۰ دانش آموز را به بدنه ی سازمان مردم نهاد کرده اند تا در آینده با پرورش استعدادهای این افراد زمینه رشد شکوفایی آنها فراهم شود.
مولایی پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی را ضروری دانست و ابرازداشت: سازمان مردم نهاد جوانان قائم آل محمد (ص) در مناسبت های مختلف تلاش می کند با برپایی غرفه هایی تحت عنوان مشاوره،.مسابقه،نقاشی ،نمایش عروسکی با شهروندان به ویژه نوجوانان و جوانان ارتباط بیشتری برقرار کند و بدینوسیله گامی درراستای کاهش آسیب اجتماعی بردارد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز