تلاش موسسه ترنم زیبای محبت برای کاهش آسیب های اجتماعی

۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۶:۱۶:۴۰
کد خبر: ۷۸۸۶۰۵
تلاش موسسه ترنم زیبای محبت برای کاهش آسیب های اجتماعی
موسسه ترنم زیبایی محبت از سازمان های مردم نهاد دارای مجوز از وزارت ورزش و جوانان به منظور کاهش آسیب اجتماعی تلاش های زیادی را انجام میدهد زیرا اعضاء آن اعتقا دارندافزایش آسیب های اجتماعی امروزه مهم ترین چالش و تهدید جامعه است.
عضو سازمان مردم نهاد ترنم زیبای محبت در گفتگو با خبرنگار برنا از فارس اظهارداشت: آسیب پذیرترین قشر جامعه نوجوانان و جوانان هستند که  به شدت در معرض تهدید های اجتماعی قرار دارند و به همین دلیل باید برنامه های مناسبی برای آموزش این افراد با رویکرد فرهنگی و اجتماعی اجرا شود.
فاطمه شجاعی با تاکید براینکه ایجاد فرصت های یکسان برای همه افراد جامعه سبب می شود تا آسیب های اجتماعی کاهش یابد، عنوان کرد: درهمین راستا کارگاه های برای خانواده های تحت پوشش موسسه برگزار می شود تا افراد تجربه های خود و تاثیرشرکت کردنشان در کارگاه ها را برای سایر شرکت کنندگان بیان کنند.
وی ادامه داد: موسسه تلاش می کند تا حدی که امکان دارد نیازهای مادی و معنوی کودکان تحت پوشش را برطرف کند درهمین راستا به همت خیران هدایای شامل کیف ، کفش ، لباس و حتی بلیط نمایش ویژه کودکان به صورت رایگان به این فرشته های زمینی اهدا می شود که با استقبال زیاد کودکان  و خانواده های آنها همراه است.

ترنم

عضو سازمان مردم نهاد ترنم زیبای محبت همچنین عنوان کرد: درروز معلولین با حضور در یکی از مدارس ویژه کودکان اوتیسم جشنی برای آنها با حضور خانواده هایشان گرفته شد که باعث ایجاد شادی و نشاط فراوانی برای حاضران شد.
شجاعی خاطر نشان کرد: درراستای کاهش آسیب اجتماعی در محلات موسسه ترنم زیبایی محبت، کارگاه طرح" محله محور پیشگیری از خشونت" را با همکاری معاونت قضایی پیشگیری از جرم دادگستری استان فارس و آموزش و پرورش ناحیه سه در مدارس متوسط اول برگزار کردکه با استقبال فراوان شرکت کنندگان همراه بود.a
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز