برگزاری نمایشگاه «دورریختنی‌های دوست داشتنی» با مشارکت دانش‌آموزان

۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۲:۴۸:۱۰
کد خبر: ۷۸۸۸۹۵
برگزاری نمایشگاه «دورریختنی‌های دوست داشتنی» با مشارکت دانش‌آموزان
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از برپایی نمایشگاه بازیافت با عنوان «دور ریختنی‌های دوست‌داشتنی» با مشارکت دانش‌آموزان شیراز خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، ابراهیم گشتاسبی راد اظهارداشت: در این نمایشگاه دانش‌آموزان با کمک مربی خود با استفاده از مواد بازیافتی و دور ریختنی، وسایل کمک آموزشی و کاردستی ساختند و به نمایش گذاشتند.
وی خاطرنشان کرد: اداره توسعه فرهنگ شهروندی، آموزش‌هایی در بخش‌های مختلف شهروندی از جمله بازیافت و پسماند ویژه دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی برگزار می‌کند که نتیجه این آموزش‌ها، ارتقاء سطح فرهنگ کودکان و نوجوانان برای زندگی در شهر سبز پایدار است.
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز تصریح کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی علاوه بر ایجاد الگوی مصرفی مناسب در میان نسل آینده می‌تواند موجب ایجاد حس رقابت سالم و خلاقیت در میان دانش‌آموزان شود.
گشتاسبی راد با بیان اینکه نقشه کشور ایران، جنگل حیوانات، ویلچر، قاب، گل و گلدان، کشتی و غیره از جمله اقلامی است که کودکان دبستانی با ذوق کودکانه خود با استفاده از مواد بازیافتی، آنها را تهیه کردند، عنوان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه، ترویج فرهنگ استفاده صحیح از مواد بازیافتی است و دانش‌آموزان با این مسابقه یاد می‌گیرند بسیاری از مواد بازیافتی تولیدی در خانه قابل استفاده مجدد است.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با اشاره به اینکه نمایشگاه «دور ریختنی‌های دوست‌داشتنی» تا 28 آذر ماه در دبستان یگانه برپا خواهد بود، بیان کرد: این برنامه با همکاری اداره توسعه فرهنگ شهروندی، سازمان  فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز و ناحیه 4 آموزش و پرورش شیراز اجرا شده است.
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز