رئیس مجمع جوانان استان فارس:

مجمع ملی سمن های جوانان برای موفقیت نیاز به بودجه مستقل دارد

۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۲:۰۲:۴۳
کد خبر: ۷۸۹۳۰۲
رئیس مجمع جوانان استان فارس گفت: مجمع ملی سمن های جوانان برای موفقیت و پیشبرد اهداف تعیین شده نیاز به بودجه مستقل دارد.
حمیدرضا اسلامی در گفتگو با خبرنگار برنا از استان فارس اظهارداشت: در جلسه ای که روسای مجامع  جوانان کل کشور با اعضاء فراکسیون احزاب و تشکل های مجلس داشتند به عنوان یکی از نمایندگان جوانان  مجمع مطالبی را عنوان کردم.
وی درادامه بیان کرد: مجمع  ملی جوانان کمیته های متعددی دارد که اغلب  تخصصی هستند و نیاز به بودجه برای فعالیت دارند اما تاکنون بودجه ای برای این موضوع در نظر گرفته نشده است.

مجمع

رئیس مجمع  جوانان استان فارس اضافه کرد: با توجه به اینکه مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان به تازگی شناسه ملی گرفته و به رسمیت شناخته شده با توجه به جمعیت زیاد سازمان های مردم نهاد جوانان سراسر کشور نیاز به ردیف بودجه مستقل دارد تا زمینه  مناسبی برای رسیدن به اهداف شان فراهم شود.
اسلامی سپس بیان کرد: اعضاء سازمان های مردم نهاد جوان برای فعالیت بیشتر نیاز دارند دغدغه های مانند بیمه، نداشته باشند تا با خاطری آسوده تر به فعالیت های تعریف شده خود در اساسنامه بپردازند ، از این رو لازم است مسئولان شرایطی را فراهم کنند که امکان بیمه شدن اعضاء سازمان های مردم نهاد وجود داشته باشد.

مجمع

 وی تعیین قوانینی در حوزه وزارت ورزش و جوانان برای هویت بخشی بیشتر به سازمان های مردم نهاد جوانان  را ضروری دانست و ابرازداشت: با وضعیت فعلی جوانان زیر سایه ورزش قرار دارندو نمی تواند به شکل مطلوب عملکرد خود را ارائه دهند درهمین راستا لازم است قوانین به گونه ای تغییر پیدا کند که جوانان دارای  اهمیت بیشتری در ساختار وزارت ورزش و جوانان باشند.
رئیس مجمع  جوانان استان فارس تاکید کرد: در جلسه با اعضاء فراکسیون احزاب و تشکل های مجلس پیشنهاد دادم  پس از مشخص شدن هیات رییسه مجمع ملی جوانان  این افراد که نه نفر هستند به عنوان مشاورین جوان فراکسیون احزاب و تشکل ها ، معرفی شوند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز