فرمانده انتظامی استان فارس :

کشف یک میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس

۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۷:۰۳:۴۴
کد خبر: ۷۸۹۴۹۴
کشف یک میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون یک میلیون و 200 هزار لیتر سوخت قاچاق در استان کشف شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، 96 درصد افزایش داشته است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،سردار "احمد علی گودرزی" اظهارداشت: مأموران نیروی انتظامی استان فارس با کنترل ویژه محورهای مواصلاتی و خودروهای عبوری، مبارزه با قاچاق سوخت را در دستور کار خود قرار داده است و با قاچاقچیان به شدت برخورد می کند.
وی ادامه داد: در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون 154 خودرو سبک و سنگین حامل سوخت قاچاق توقیف و 170 متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده اند.
فرمانده انتظامی استان فارس خاطر نشان کرد: طی این مدت 174 فقره پرونده تشکیل و در مجموع یک میلیون و 200 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل، 96 درصد افزایش داشته است.
سردار گودرزی با بیان اینکه مأموران انتظامی 15 محل دپو سوخت قاچاق را طی این مدت شناسایی کردند، گفت: ارزش این کشفیات، برابر نظر کارشناسان مربوطه، 23 میلیارد ریال برآورد شده است.
وی با تأکید بر اینکه پلیس اقدامات خود را در راستای برخورد با قاچاقچیان و کشف سوخت قاچاق با جدیت و قاطعیت انجام می دهد، تأکید کرد: در این راستا نیروی انتظامی نیازمند همکاری و تعامل سایر نهادها و ارگان های مربوطه در خصوص برخورد با این پدیده شوم است تا بتواند همه اقدامات خود را به خوبی انجام دهد.
نظر شما