آشنایی پرسنل توزیع برق شیراز با اصول امداد و کمکهای اولیه

۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۸:۰۵:۲۰
کد خبر: ۷۹۰۹۸۱
مدیر دفتر ایمنی شرکت توزیع برق شیراز اعلام کرد که یک دوره آموزشی کمک های اولیه ویژه پرسنل این شرکت و شرکت های پیمانکاری همکار این شرکت برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، مصطفی ریسی گفت: یک دوره آموزشی 2 روزه کمکهای اولیه با همکاری مرکز اورژانس استان فارس در محل امور یک توزیع برق شیراز برگزار شد.
وی با بیان اینکه پرسنل شرکت و کارکنان شرکت پیمانکاری توزیع برق شیراز به عنوان مهارت آموز در این دوره آموزشی حضور داشتند، گفت: در این دوره آموزشی یکی از کارشناسان اورژانس فارس به عنوان مربی، آموزش های تئوری و عملی را پیرامون شیوه مواجهه با شرایط اضطراری و مصدومان و بیماران، به مهارت آموزان ارائه داد.
ریسی گفت: در این دوره آموزشی که به مدت 2 روز برگزار شد، شرکت کنندگان، آموزش های تئوری پیرامون فیزیولوژی بدن انسان، علت بروز اختلال در علائم حیاتی و شیوه مواجهه با فرد بیمار یا مصدوم را فراگرفتند.
مدیر ایمنی و کنترل ضایعات توزیع برق شیراز خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی، شرکت کنندگان مهارت های احیای قلبی – ریوی ، ارزیابی و کمک های اولیه در مورد بیماران سوختگی، قلبی و دیابتی، ارزیابی سطح هوشیاری، کمک های اولیه برای مصدومان سرمازدگی، گرمازدگی، تصادفات و برق گرفتگی را به شکل عملی آموزش دیدند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز